kgta forum Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 kan iemand dat mij uitleggen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ik raad je aan >>deze<< pagina goed door te lezen. Daar staat alles uitgelegd over de burglar, en er staan wat weetjes en tips. Reageren
kgta forum Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 ik bedoel eigenlijk wanneer moet je hem eerst uitgespeeld hebben of een aantal missies gedaan hebben Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Na de missie 'Home Invasion' zul je de burglary missies kunnen starten door tussen 20:00 en 06:00 in een zwarte Boxville (>>vindplaatsen<<) te stappen en dan op ''2'' te drukken. De burglary missies zullen dna starten en moet je in huizen naar spullen zoeken. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) Voor de Burglary missies hoef je helemaal geen andere missies gedaan te hebben, deze kan je al vanaf het allereerste begin van het spel starten. In Home Invasion wordt het alleen uitgelegd. Maar alles wat je nodig hebt staat óók op die pagina op wikigta: Black Boxville en de juiste tijd. Wat er niet staat heb je dus ook niet nodig. Bewerkt: 16 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.