KillerZero86 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Waar staat de Artwork van gta vc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Ik heb >>hier<< en >>hier<< artwork gevonden van GTA VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Op Rockstar Social Club heb je ook artwork van vele personages van GTA: Vice City. Ik heb even een screentje gemaakt van alle artwork, ik hoop dat ik nu niet tegen copyright of dergelijke inga, anders mag een moderator dit wel even verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 http://www.rockstargames.com/vicecity/desktops/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.