zakina Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 heey ik heb al een tijdje linux en ik d8 ik zal eens kijken of gta sa daarop werkt en ja hoor het werkte maar ik stuite direct al op een paar problemen . 1 daarvan is dat hij traag is zelf met drawing distance op zen laagst. de 2de daarvan is dat ik wil modden en daarvoor heb je downgrade patch nodig heb ik ook gedraait alleen dan moet je kiezen waar je gta sa directory staat en daar gaat t fout want mijn gta sa directory is in linux : /home/lexaniji/.wine/drive_c/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas en dat kan die downgradepatch niet egt vinden denk ik; ik heb het al geprobeert heetf iemand miss een idee grtz me ps: al die programma´s draai ik met Wine HQ Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 1. Probeer de visual effects eens op zijn laagst te zetten 2. Probeer eens te downgraden met een compact gta_sa.exe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.