joopykoopy Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik denk van wel, wegens je van die flashkaarten kunt kopen, dan kun je "ilegale" spellen spelen op je DS echter zal de nds rom eerst nog gekraakt moeten worden (denk ik althans) en dan kun je starten met rom hacking (ja zo heet dat) ik denk dus dat het mogelijk is maar het wordt lastig. Hoe denken jullie er over?
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik denk van wel, wegens je van die flashkaarten kunt kopen, dan kun je "ilegale" spellen spelen op je DSechter zal de nds rom eerst nog gekraakt moeten worden (denk ik althans) en dan kun je starten met rom hacking (ja zo heet dat) ik denk dus dat het mogelijk is maar het wordt lastig. Hoe denken jullie er over? Indien je GTACW inderdaad op deze manier zou kunnen modden, zouden we het niet op het forum mogen bespreken. Het blijft al met al illegaal, en de quote hieronder verteld de rest. Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)
joopykoopy Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik denk van wel, wegens je van die flashkaarten kunt kopen, dan kun je "ilegale" spellen spelen op je DSechter zal de nds rom eerst nog gekraakt moeten worden (denk ik althans) en dan kun je starten met rom hacking (ja zo heet dat) ik denk dus dat het mogelijk is maar het wordt lastig. Hoe denken jullie er over? Indien je GTACW inderdaad op deze manier zou kunnen modden, zouden we het niet op het forum mogen bespreken. Het blijft al met al illegaal, en de quote hieronder verteld de rest. Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) het is niet illegaal als je de game zelf hebt ORGINEEL!!! dat werkt ook zo met emulators, je mag er een hebben zolang je de console hebt, de roms die je hebt moet je de games ook van hebben (alles wel ff orgineel uit de winkel natuurlijk)
~Lance Vance Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Het kan wellicht mogelijk zijn om hele kleine dingetjes te modden, maar ik denk dat het veel te veel werk is voor serieuze modders om er interesse in te krijgen.
PatrickW Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 het is niet illegaal als je de game zelf hebt ORGINEEL!!! dat werkt ook zo met emulators, je mag er een hebben zolang je de console hebt, de roms die je hebt moet je de games ook van hebben (alles wel ff orgineel uit de winkel natuurlijk) Hoe het precies juridisch zit weet ik niet, maar hier op het forum is het in ieder geval niet toegestaan om het te bespreken. Voor ons valt het onder warez, omdat het in het grijze gebied zit op de rand van illegaliteit. Het is dus niet toegestan dit soort dingen te bespreken op het forum.
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Het gaat niet lukken absoluut niet lukken op de legale manier van deze aanpak. Ook is het maar handig om het ook niet te doen, denk maar eens aan de gevolgen. Modden op de PC is veel gemakkelijker dan met de DS en als je al misschien een klein rotfoutje maakt dat misschien heel je spel daar de gallemiezen is. Dus ik ga never nooit modden met deze GTA.
joopykoopy Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 het is niet illegaal als je de game zelf hebt ORGINEEL!!! dat werkt ook zo met emulators, je mag er een hebben zolang je de console hebt, de roms die je hebt moet je de games ook van hebben (alles wel ff orgineel uit de winkel natuurlijk) Hoe het precies juridisch zit weet ik niet, maar hier op het forum is het in ieder geval niet toegestaan om het te bespreken. Voor ons valt het onder warez, omdat het in het grijze gebied zit op de rand van illegaliteit. Het is dus niet toegestan dit soort dingen te bespreken op het forum. ok is goed dan weet ik dat ff Het gaat niet lukken absoluut niet lukken op de legale manier van deze aanpak. Ook is het maar handig om het ook niet te doen, denk maar eens aan de gevolgen. Modden op de PC is veel gemakkelijker dan met de DS en als je al misschien een klein rotfoutje maakt dat misschien heel je spel daar de gallemiezen is.Dus ik ga never nooit modden met deze GTA. je kan ook nooit het orgineel veranderen
Flitskikker Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik denk niet dat deze GTA te modden valt, aangezien het spel op een Game Kard staan, en je niet zomaar even in de PC kan duwen om de bestanden te veranderen. Mvg, Flitskikker
FerryN Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 het is niet illegaal als je de game zelf hebt ORGINEEL!!! dat werkt ook zo met emulators, je mag er een hebben zolang je de console hebt, de roms die je hebt moet je de games ook van hebben (alles wel ff orgineel uit de winkel natuurlijk) Hoe het precies juridisch zit weet ik niet, maar hier op het forum is het in ieder geval niet toegestaan om het te bespreken. Voor ons valt het onder warez, omdat het in het grijze gebied zit op de rand van illegaliteit. Het is dus niet toegestan dit soort dingen te bespreken op het forum. Roms zijn alleen toegestaan als je de originele spel ook hebt, en een DS emulator als je een DS hebt. Volgens de wet. Hier is dit wel weer Warez.
Miek Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Het is nog altijd een spel op de DS, zonder aansluiting om er bestanden op te zetten.
BigM Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ja, het zal kunnen.. Maar dan moetje wel vrij veel skilss hebben. De gemiddelde age van 15-18 hier zal dat niet kunnen op de enkeling die naar manieren gezocht hebben.
nintendo5998 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 ik hoop het allesinds want das leuk om nieuwe auto's enz te hebbe
the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 kdenk het niet er is nog nooit een mod geweest op een ds/flashcard spel dus nu waarschijnlijk ook niet
nintendo5998 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 meschien met de action replay uploaden enz
Recommended Posts