MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 meschien met de action replayuploaden enz Action Replay (Armax) is voor de PS2 hoor. MegaPilot.
nintendo5998 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) meschien met de action replayuploaden enz Action Replay (Armax) is voor de PS2 hoor. MegaPilot. er bestaan action replay voor ds en ik heb er zelf een Bewerkt: 21 september 2008 door nintendo5998
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 @ hierboven: Mijn excuses, dat wist ik niet. Maar hoe zou je dan de DS-card in je PC steken? Emulators? We stoppen best met dit topic, want de manier van modden met Gta: CW zal waarschijnlijk illigaal zijn. MegaPilot.
nintendo5998 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 modden is niet illegaal want om te modden moet je het originele spel hebben en mischien gebruiken ze een speciaal cassetje dat je kan aansluiten op je computer (begin nu ni te zagen da ik het weer over cassetjes heb )
MegaPilot Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) modden is niet illegaal want om te modden moet je het originele spel hebbenen mischien gebruiken ze een speciaal cassetje dat je kan aansluiten op je computer (begin nu ni te zagen da ik het weer over cassetjes heb ) Je zal het wel op je eentje moeten doen, emulators zijn legaal, maar hier op het forum valt het onder 'warez', en nu wordt het woord emu***** niet meer uitgesproken! De reden dat we niet over emu****** mogen praten is dat die manier van werken ook kan gebruikt worden voor illigale zaken! MegaPilot. Bewerkt: 22 september 2008 door MegaPilot
Zaahed Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik denk dat je erop dan modden. Met action replay ofzo.
viccie211 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) Ik weet het niet ze kunnen ik noem maar even wat pokemon voor de GBA toch ook hacken? Dus ik denk dat het wel kan maar het zal dan wel een hele tijd duren. Bewerkt: 26 september 2008 door viccie211
the_dan Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 ik denk dat ze deze maar moeten sluiten gaat over modden van een handheld game via stoute kaartjes
NickyHendriks Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik denk dat je erop dan modden.Met action replay ofzo. Action Replay is neit gemaakt om te modden. Maar de effecten van ARMAX kunnen verdacht veel lijken op de effecten van Mods. Oja hoe je de ARMAX DS gebruikt: Start je DS op met de ARMAX kaart in de Kaartlezer. Slecteer de Game Selecteer welke Cheats je wilt gebruiken Start de Game. Doe de Kaart van de Game in de kaartlezer (haal ARMAX er wel eventjes uit) De game start met de Cheats erin. Dit kan fout zijn maar zoiets werkt het ook voor de PS2
the_dan Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 oh wist ik niet eens:P heb een makkelijkere manier voor cheats:)
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Als emulators illegaal zijn, moeten CD-ROMs, Memory Cards, savegames, bestanden, en nog veel meer ook illegaal zijn. ROMs kunnen illegaal zijn, maar dat is niet de reden waarom emulators zijn uitgevonden. Zo kun je scharen en wekkers ook verbieden - je KUNT ze gebruiken om iemand te vermoorden. Alleen daar zijn ze niet voor bedoeld.
Dark_Zemy Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Een wekker... Ontopic: Het zal niet kunnen, doordat je daar een kaartje voornodig hebt, DIT kaartje is illigaal, mijn slechte en kwaadaardige broertje en zusje hebben er een, dus ik weet hoe ze er ook werken enzo (nee... ik haat DS'jes dus ik gebruik ze niet) Dus eigenlijk kunnen we niet echt verder helpen, en jammer dan, geen gemod deze keer...
Svenie Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Het lijkt me dat dit lang genoeg geduurd heeft. Ondanks de post van PatrickW waarin hij jullie al gewaarschuwd heeft zijn jullie blijven doorgaan. Het is inderdaad zo dat wanneer je de originele versie van een game hebt je mag werken met emulators, maar hier op het forum mag er niet over gepraat worden. Ik hoop in de toekomst niet opnieuw een soortgelijk topic te zien.
Recommended Posts