Airbut Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Hoi Hoi, Terug gekomen van vakantie de ps3 aangezet en de update's uitgevoerd. Even een missie gedaan en na de 2de keer opstarten zijn alle opgeslagen missie's in de storyline verdwenen en kan ik dus weer van voren af aan beginnen . Ook zijn alle download's van spelletjes verdwenen. HOE KAN DIT en HOE HERSTEL IK DIT HELP Groetjes michael NB. Online heb ik wel mijn sterren behouden en ook de toegevoegde vrienden enzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Hoi Hoi,Terug gekomen van vakantie de ps3 aangezet en de update's uitgevoerd. Even een missie gedaan en na de 2de keer opstarten zijn alle opgeslagen missie's in de storyline verdwenen en kan ik dus weer van voren af aan beginnen . Ook zijn alle download's van spelletjes verdwenen. HOE KAN DIT en HOE HERSTEL IK DIT HELP Groetjes michael NB. Online heb ik wel mijn sterren behouden en ook de toegevoegde vrienden enzo... Vreemd. Ik heb geen idee hoe dit kan maar ik ben wel bang dat dit niet meer te herstellen is.... Sorry man maar je zal helemaal opnieuw moeten beginnen denk ik. Ach zie het positief in... Weer een volledige soryline van GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Hoi Hoi,Terug gekomen van vakantie de ps3 aangezet en de update's uitgevoerd. Even een missie gedaan en na de 2de keer opstarten zijn alle opgeslagen missie's in de storyline verdwenen en kan ik dus weer van voren af aan beginnen . Ook zijn alle download's van spelletjes verdwenen. HOE KAN DIT en HOE HERSTEL IK DIT HELP Groetjes michael NB. Online heb ik wel mijn sterren behouden en ook de toegevoegde vrienden enzo... Waren de downloads van de spelletjes gratis? Zo niet, zou ik eventjes iets laten weten richting Sony. Indien die downloads wel gratis waren, zou ik me er niet zo'n zorgen over maken. Over GTAIV gesproken. Had je het al uitgespeeld? Zo niet, dan zou je op deze pagina kunnen zoeken naar de missie waar je (ongeveer) was gebleven. Welliswaar is het dan niet jouw eigen savegame, maar je kunt al met al wel verder waar je derhalve gebleven was. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Airbut Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Thx voor de snelle reactie's. De download's daar maak ik me niet druk om, die kan ik zo weer ophalen. Ben gewoon ziek van het kwijt zijn van de missie's was al aardig op weg namelijk. Was bij missie 44. Wacht het nog wel ff af en anders moet ik maar opnieuw beginnen. Het is toch chiller om het helemaal mezelf te spellen dan het via een ander te krijgen, toch bedankt voor de reactie. michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 misschien te veel downloads. of je bent een nieuwe game begonnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Maar als je weet waar je was gebleven kun je toch weer een nieuwe savegame downloaden? Of zie ik het nu verkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Maar als je weet waar je was gebleven kun je toch weer een nieuwe savegame downloaden?Of zie ik het nu verkeerd. Hij geeft toch aan: Was bij missie 44. Wacht het nog wel ff af en anders moet ik maar opnieuw beginnen. Het is toch chiller om het helemaal mezelf te spellen dan het via een ander te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 er zijn wel mensen die het terug kunnen vinden, maar vraag me niet hoe je kaan ook een savegame aanvragen maar als je dat niet wwil tja....dan moet je maar opnieuw beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Airbut Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Hoi, Als ik een met een nieuwe savegame start hoe werkt dat dan, krijg ik dan ook een x bedrag aan geld, en krijg ik dan ook m'n wapens weer terug? Ik geen flauw idee hoe dat namelijk werkt..... Hoor graag van jullie Michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Als je een savegame van iemand anders start, zal je met die ander z'n statistieken, wapens en geld verder gaan. De wapens die je krijgt zijn afhankelijk van wat de ander in z'n arsenaal had tijdens 't saven. Immers, als je een andere savegame van jezelf opent, zal dit ook gebeuren. Dit geldt dus ook voor als je een savegame download. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 druk op start tijdens het spellen en ga dan naar GAME kies dan LOADGAME en kies dan je savegame uit alles wat daarin is opgeslagen ga je mee verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 titel van het topic heb je zorgvuldig gekozen denk met name dat er daarom zo veel reacties zijn is een savegame aanvraag niet iets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.