joppie Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Hij doet het al weer... Hey, ik heb een probleem met PS. Ik kan geen kleuren meer krijgen. Als ik iets brush dan blijft het grijs. ik kan wel gewoon zwart en wit en grijs doen maar geen kleur. Bij Image/Mode staat ie op RGB Color... wie kan mij helpen? Bewerkt: 17 juli 2008 door joppie Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ook niet als je een nieuw document maakt en je ze de colormodus op: RGB of CMYK? Want dan moet hij het meteen goed doen. Anders moet je in je instellingen kijken. Reageren
joppie Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) EDIT: en opeens doet het het weer, ik heb ze op indexed color gezet... en tog werkt het raar. EDIT2: hij doet t weer... Bewerkt: 17 juli 2008 door joppie Reageren
Arthis Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Voor de volgende keer als het probleem voorkomt: Ga even naar naar Image --> Mode --> en klik op "RGB color" Hier een screen ter verduideliking die ik ovirgens niet zelf heb gemaakt. (bron) Reageren
joppie Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 plaatje Ja, daar stond ie al op, maar ik had er een 2e keer op geklikt, ook al stond ie al aangevinkt, en opeens deed ie het weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.