sander895 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) ik was eens online met een paar vrienden en we gingen een gebouw binnen. we gingen helemaal tot boven met de trap. we waaren bijna boven en er lag allemaal bloed op de muren en op de grond. (ik zal het duidelijker maaken voor jullie) stap.1:zoek naar de weg dat ik aangeduid heb op de map. stap.2:zoek naar die garage op die weg met die zetel er voor. stap.3:er heel dichtbij vind je een hek met een gat er in ga er door en ga verder. stap.4:nu moet je zoeken naar een deur en ga naar binnen. stap.5:ga nu langs de trap naar boven op een gegeven moment staat er op de muur welcome to hell en dan vind je bloed op de muren en op de grond er ligt ook een wapen en een beetje verder vind je ook nog bloed. Bewerkt: 17 juli 2008 door sander895 Reageren
joppie Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dit is geen easteregg hoor, dit is namelijk in meer van dit soort egbouwen met die trappenhuizen...volgens mij dan he.. Reageren
cj101 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dit is geen easteregg hoor, dit is namelijk in meer van dit soort egbouwen met die trappenhuizen...volgens mij dan he.. nou volgens mij wel want er is hier denk ik wel een moord gepleegt of zelfs meer. Reageren
joppie Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 nou volgens mij wel want er is hier denk ik wel een moord gepleegt of zelfs meer. Nou volgens mij niet want een Easteregg is iets grappigs of een verwijzing naar iets in RL... Maar dit zie je wel meer in dat sooret trappenhuizen/gebouwen. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dit is geen easteregg hoor, dit is namelijk in meer van dit soort egbouwen met die trappenhuizen...volgens mij dan he.. nou volgens mij wel want er is hier denk ik wel een moord gepleegt of zelfs meer. Dat er een moord is gepleegd is wel duidelijk maar wat Joppie wil zeggen is dat je het bloed in meerdere gebouwen tegenkomt Reageren
sander895 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) ik heb ook nog iets gevonden op een deur er staat op:meat-}murder maar je kan er helaas niet in. Bewerkt: 17 juli 2008 door sander895 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 mooi gevonden k zal het een keer opzoeken Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik ga zeker even kijken misschien vind ik nog wat informatie. Goed gevonden! Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 1 missie speelt zich hier af. dus logisch dat er nog bloed is. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Kun je niet gewoon op een snapmap aangeven waar dat gebouw precies is? Is dat niet veel makkelijker zowel voor jou als voor ons Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ja k heb hem ook niet gevonden Reageren
nljesse Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 recht tgn over je 2e save house (waar die man staat te gillen) dan door de deur helemaal naar boven en daar is het is een stuk makkelijker Reageren
sander895 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) ik heb 2 bolletjes gezet want ik weet niet meer welke het bebloede huis is maar het is 1 van de 2 Bewerkt: 17 juli 2008 door sander895 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 recht tgn over je 2e save house (waar die man staat te gillen) dan door de deur helemaal naar boven en daar is het is een stuk makkelijker daaar kan ik wat mee Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 recht tgn over je 2e save house (waar die man staat te gillen) dan door de deur helemaal naar boven en daar is het is een stuk makkelijker daaar kan ik wat mee Ik vind t een beetje appartement 3C achtig (GTA:VC) Ik ga zeker even kijken. Bedankt voor de tip! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.