jmiv Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 hey Hier ben ik weer, ik heb op wat andere sites gekeken over mensen die dezelfde of bijna de zelfde problemen hadden en op de meeste sites stond er dat je je playstation moet (kan) schoonmaken (van binnen de lens enzo). Ik heb me playstation open gemaakt ( alles ging gelukkig goed) en stof enzo verwijdert maar nu wil ik de lens ook schoonmaken, heeft iemand hier een iedeetje voor?? Op die sites stond met alcohol, weet iemand of dit waar is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 ja met pure alchohol over de lens maar in je bericht maak ik op dat je twijfelt....dan zou ik het sowieso niet doen. een ander moet dan jou "zooi" opruimen, ik zou dan gelijk naar een duskundige gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Ik weet het niet... Ik denk beter met een schoon doekje... Als je het verkeerd doet is meteen je lens naar de klote Vraag het beter aan de profs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jmiv Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 hey ok bedankt ik heb nog 1 vraagje hoe hard (zacht natuurlijk) je over de lens kan met alcohol en bijvoorbeeld een wattenstaafje Deze zin snap ik niet helemaal maar goed maakt niet uit: een ander moet dan jou "zooi" opruimen, ik zou dan gelijk naar een duskundige gaan bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 nou stel je maakt je ps2 lens zelf schoon...maar je verpest het waardoor hij helemaal kapot is. dan moet de deskundige de zooi "puin" opruimen die jij heb aangericht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) ik heb een idee, maar nu wil ik jullie advies. ik heb een schoonmaak cd (met van die haartjes eraan, kost 10 euro bij een electrashop) als ik die haartjes nou insmeer met alcohol en die cd dan laat draaien, word me lens dan ook schoner?? zou het werken?? edit @ ewoud, hahaha word die dronken. ik snap wel dat ik niet het hele flessie erin moet gooien Bewerkt: 10 maart 2005 door Pablo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Ik denk dat je alleen moet zorge dat haartjes alleen wat vochtig zijn. Anders zit er dadelijk overal alchocol in je ps2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Dan is ie wel dronken jah :lol: Maar ik denk dat je beter met een wattenstaafje kunt doen. Je hoeft maare een paar cm2....Dus heel het cd-deck is niet nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 ik vind het best gevaarlijk heeft iemand tip hoe ik mijn ps2 open kan maken :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 ik vind het best gevaarlijk heeft iemand tip hoe ik mijn ps2 open kan maken :rolleyes: Dan moet je je garantie stikker er af halen en dan kun je nooit meer je ps2 laten nakijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 duszz ik moet het nietdoen???????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 (bewerkt) duszz ik moet het nietdoen???????? Moet jij weten.. Als je garantie al verlopen is kun je het net zo goed wel doen, als er nog garantie op zit dan zou ik hem toch maar dicht laten. Waarom staat dit trouwens in SA General :huh: Bewerkt: 11 maart 2005 door BMW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) i dont know :lol: Bewerkt: 12 maart 2005 door jojogta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.