Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey hey

Ik moest kort geleden san andreas opnieuw installeren, maja gezien ik graag mods in me spel heb, heb ik ook sami geinstalleerd.

Naja dat gedaan, en ik probeerde wat mods te installeren, alleen bij elke mod loopt gta vast als ie aan het laden is :N

Ik weet niet of ik het hier goed post, maar is er iemand die mij met dit probleem kan helpen? Ik ben namelijk niet echt handig hierin en weet niet waar het aan ligt.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Mvg kevin

Geplaatst:

Kijk eens even na welke versie je SA is.

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2/V1.1 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Ook raad ik je SAMI af. Er komen veel bugs in voor, en met handmatig instaleren heb je 100% kans dat je geen bugs hebt. Tenzij het een foute mod is. :puh:

Het handmatig instaleren doe je met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> -> GTA SA -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Geplaatst:

Als je V2/V1.1 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Ook raad ik je SAMI af. Er komen veel bugs in voor, en met handmatig instaleren heb je 100% kans dat je geen bugs hebt. Tenzij het een foute mod is. :puh:

Het handmatig instaleren doe je met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> -> GTA SA -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Hey hartstikke bedankt:), ik heb idd sa v2, alleen nog een vraagje: Als ik op jou link klink voor de downgreader, zie ik niets staan:P, miss nog een andere link?

En dat patchen wat houd dat precies in? (sorry, maar k ken me op dit gebied absoluut niet uit)

Mvg kevin

Geplaatst:

Als je je spel patcht, zal er, in dit geval, voor worden gezorgd dat het modden weer mogelijk wordt gemaakt. Zo zijn er vele patches voor verschillende spellen uitgebracht. De één zorgt ervoor dat er bugs worden gefixd, de ander voegt een klein extraatje toe, etc.

De link die Ghostrider gaf, werkt wel. Vermoedelijk weet je óf niet hoe je hem moet downloaden, óf je hebt hem nog niet uitgepakt. Als je op de link klikt, moet je ergens onderaan op 'Download dit bestand' klikken. Op de volgende pagina doe je dat nog eens. Hierna kun je gaan downloaden. Het bestand wat je krijgt, is een .rar bestand. Dit moet eerst worden uitgepakt met WinRAR. Sla het bestand op op een makkelijke plaats, klik er met rechtermuisknop op en druk op Uitpakken naar.... In het volgende mapje zal een bestand zitten, en dát is de patch.

Voor het geval dat is hier ook nog een link naar de patch, het bestand wat je krijgt is de patch al: het hoeft dus niet te worden uitgepakt. Je kunt je spel dus gelijk patchen zonder ander gedoe. De werking van de patch spreekt voor zich lijkt me, mochten er toch nog problemen op treden kun je hier altijd terecht. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Thanks voor de reacties wij hadden precies hetzelfde probleem maar dankzij jullie is dat nu opgelost _O_

Geplaatst:

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Hey hartstikke bedankt:), ik heb idd sa v2, alleen nog een vraagje: Als ik op jou link klink voor de downgreader, zie ik niets staan:P, miss nog een andere link?

En dat patchen wat houd dat precies in? (sorry, maar k ken me op dit gebied absoluut niet uit)

Mvg kevin

kijk hier ff rond kan ieder een heel goed helpen

http://thepiratebay.org

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...