Jump to content

Cheatzz (welke hebben effect op storyline?)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
de titel zegt het al: welke cheatz hebben effect op de storyline en welke niet

grtz hoppie

De cheats hebben geen effect op de storyline, maar soms bugged er vanalles als je te veel cheats gebruik en als je bepaalde cheats gebruikt kun je op de xdoos bepaalde achievements niet meer halen.

edit: 19 sec te laat xD

Bewerkt: door Valto
Geplaatst:

grtz hoppie

Ze hebben niet echt een invloed op de storyline, alleen op de achievements (als je een 360 hebt).

Je kan ze HIER eventueel bekijken.

Ik heb ook nog een vraag, als je een cheat gebruik en je slaat het niet op, heeft het dan effect op je achievement?

Geplaatst:

grtz hoppie

Ze hebben niet echt een invloed op de storyline, alleen op de achievements (als je een 360 hebt).

Ik heb ook nog een vraag, als je een cheat gebruik en je slaat het niet op, heeft het dan effect op je achievement?

waar ik ze kon vinden wist ik al en de rest bedankt (ook al was het allemaal hetzelfde bedankt voor de moeite)

maar weten jullie ook waar je de effecten kan vinden die ze hebben op de achievements?

Geplaatst: (bewerkt)

grtz hoppie

waar ik ze kon vinden wist ik al en de rest bedankt (ook al was het allemaal hetzelfde bedankt voor de moeite)

maar weten jullie ook waar je de effecten kan vinden die ze hebben op de achievements?

het heeft effect op 2 achievments

k kijk wel eve waar het staat

EDIT: hier staat het

http://www.gamecheats.eu/xbox360-cheats/gr...o-4-cheats.html

het geld alleen voor de xbox360

Bewerkt: door rjravi1
Geplaatst:

grtz hoppie

het heeft effect op 2 achievments

k kijk wel eve waar het staat

EDIT: hier staat het

http://www.gamecheats.eu/xbox360-cheats/gr...o-4-cheats.html

het geld alleen voor de xbox360

hastikke bedankt voor de moeite _O_

Geplaatst:

over het niet meer kunnen halen van archiefments, 1 van de twee, cleaning the mean streets, kan je nog wel gewoon halen als je cheat. De ander volgens mij niet meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...