H0ppie Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 de titel zegt het al: welke cheatz hebben effect op de storyline en welke niet grtz hoppie Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 geen een cheat heeft er effect op alleeen hebben ze wel effect op achiefments voor de XBOX360 Reageren
Valto Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) de titel zegt het al: welke cheatz hebben effect op de storyline en welke nietgrtz hoppie De cheats hebben geen effect op de storyline, maar soms bugged er vanalles als je te veel cheats gebruik en als je bepaalde cheats gebruikt kun je op de xdoos bepaalde achievements niet meer halen. edit: 19 sec te laat xD Bewerkt: 17 juli 2008 door Valto Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 de titel zegt het al: welke cheatz hebben effect op de storyline en welke nietgrtz hoppie Ze hebben niet echt een invloed op de storyline, alleen op de achievements (als je een 360 hebt). Je kan ze HIER eventueel bekijken. Ik heb ook nog een vraag, als je een cheat gebruik en je slaat het niet op, heeft het dan effect op je achievement? Reageren
H0ppie Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 de titel zegt het al: welke cheatz hebben effect op de storyline en welke nietgrtz hoppie Ze hebben niet echt een invloed op de storyline, alleen op de achievements (als je een 360 hebt). Je kan ze HIER eventueel bekijken. Ik heb ook nog een vraag, als je een cheat gebruik en je slaat het niet op, heeft het dan effect op je achievement? waar ik ze kon vinden wist ik al en de rest bedankt (ook al was het allemaal hetzelfde bedankt voor de moeite) maar weten jullie ook waar je de effecten kan vinden die ze hebben op de achievements? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) de titel zegt het al: welke cheatz hebben effect op de storyline en welke nietgrtz hoppie Ze hebben niet echt een invloed op de storyline, alleen op de achievements (als je een 360 hebt). Je kan ze HIER eventueel bekijken. Ik heb ook nog een vraag, als je een cheat gebruik en je slaat het niet op, heeft het dan effect op je achievement? waar ik ze kon vinden wist ik al en de rest bedankt (ook al was het allemaal hetzelfde bedankt voor de moeite) maar weten jullie ook waar je de effecten kan vinden die ze hebben op de achievements? het heeft effect op 2 achievments k kijk wel eve waar het staat EDIT: hier staat het http://www.gamecheats.eu/xbox360-cheats/gr...o-4-cheats.html het geld alleen voor de xbox360 Bewerkt: 17 juli 2008 door rjravi1 Reageren
H0ppie Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 de titel zegt het al: welke cheatz hebben effect op de storyline en welke nietgrtz hoppie Ze hebben niet echt een invloed op de storyline, alleen op de achievements (als je een 360 hebt). Je kan ze HIER eventueel bekijken. Ik heb ook nog een vraag, als je een cheat gebruik en je slaat het niet op, heeft het dan effect op je achievement? waar ik ze kon vinden wist ik al en de rest bedankt (ook al was het allemaal hetzelfde bedankt voor de moeite) maar weten jullie ook waar je de effecten kan vinden die ze hebben op de achievements? het heeft effect op 2 achievments k kijk wel eve waar het staat EDIT: hier staat het http://www.gamecheats.eu/xbox360-cheats/gr...o-4-cheats.html het geld alleen voor de xbox360 hastikke bedankt voor de moeite Reageren
GTA_fan_psp Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 over het niet meer kunnen halen van archiefments, 1 van de twee, cleaning the mean streets, kan je nog wel gewoon halen als je cheat. De ander volgens mij niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.