noxard Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 hoi, ik probeer nu voor de 2e keer alle missies te halen, alleen tijdens de 'wear flowers in your hair' missie als ik jethro op wil halen, zodra ik toeter dan sluit het spel af naar windows en krijg ik een foutmelding in gta_set. ik heb gta_set al verwijderd en weer geprobeerd, maar weer sluit hij af op het moment dat ik toeter om jethro in de auto te krijgen, hoe los ik dit op? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Hmm vreemd, heb je misschien mods gebruikt? Dat kan wel eens het probleem veroorzaken. Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik denk dat het niet ligt aan mods hoor. Meestal wordt dit probleem veroorzaakt door inderdaad gtasa.set. Ga maar eens naar Mijn Documenten --> San Andreas User Files --> Verwijder het bestandje gta_sa.set. Probeer het daarna nog eens. Als het goed is zal hij het nu doen Veel succes Reageren
noxard Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 gta_sa.set heb ik verwijderd zonder resultaat. de mods die ik heb gebruikt dat waren auto's (lambourghini en dodge viper enz.) Reageren
Donwell Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Wordt één van die mods gebruikt in de missie? Zo ja, verwijder die mod dan eens en installeer hem opnieuw na de missie. Waarschijnlijk zal je de missie dan zonder problemen kunnen uitspelen. Reageren
noxard Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 als ik het hele spel opnieuw installeer (dus het spel verwijderen in het configuratiescherm en dan met de cd opnieuw installeren) behoud ik dan de saved games? of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Donwell zei dat je die mods moest verwijderen niet het hele spel. Savegames blijven altijd staan bij uninstall, als je opnieuw installeert kan je daarna verder met je oude savegames. Bewerkt: 17 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
noxard Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 ik denk dat ik hem dan opnieuw installeer, dan weet ik zeker dat het probleem is opgelost. want ben ook vergeten welke mods ik geinstalleerd heb Bedankt voor de hulp! Reageren
conversuh Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 als ik het hele spel opnieuw installeer (dus het spel verwijderen in het configuratiescherm en dan met de cd opnieuw installeren) behoud ik dan de saved games? of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen? Maak voor de zekerheid een backup van je user files. 1. Maak een map op het bureaublad (of ergens anders) die je "gtasa userfiles backup" noemt. 2. Ga naar gta sa user files in mijn documenten en open die. 3. Versleep of kopieer de bestanden naar de map die je aangemaakt hebt op het bureaublad. 4. Als je ze kwijt moest zijn versleep of kopieer dan de items die je in de nieuwe map hebt geplaats terug naar je userfiles. Zo ben je altijd zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.