raymono Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Heey, Laatst heb ik gespot in amsterdam en ik heb ik heel veel mooie auto's ik wil er even 1 met jullie delen de Porsche Turbo. Als jullie hem gezien hebben laat dan een Rate of Comment achter. Naja dit is hem BYE Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik zie 'm heel vaak (niet die). Ik heb 1 vraagje Waarom show jij die ons?? Ik snap wel dat jij die wilt delen met ons maar waarom?? Als ik naar porsche.nl ga dan kan ik er ook zat zien. Je hebt ze ook niet bewerkt of iets met photoshop gedaan. Dan vind ik ze waardig om te showen. Oja, wallpaper schijf je zo: wallpaper (of was dat een klein tikfoutje???) Reageren
raymono Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Ik zie 'm heel vaak (niet die). Ik heb 1 vraagjeWaarom show jij die ons?? Ik snap wel dat jij die wilt delen met ons maar waarom?? Als ik naar porsche.nl ga dan kan ik er ook zat zien. Je hebt ze ook niet bewerkt of iets met photoshop gedaan. Dan vind ik ze waardig om te showen. Oja, wallpaper schijf je zo: wallpaper (of was dat een klein tikfoutje???) Ja maar deze heb ik zelf gemaakt en jij gaat ze dan op internet van porsche.nl doen en anders moet ik bij elke foto een tekst erbij gaan doen en ik heb niet zo'n progamma voor photoshop. En dat ene vas een tikfoutje. Bewerkt: 17 juli 2008 door raymono Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Kom op man, hij neemt tenminste de moeite ervoor... Hij had ook geen moeite ervoor kunnen nemen, toch? Nouja, zal ik dan maar ff rate? Om te beginnen: Foto1 Best mooie foto, maar mischien had je beter kunnen wachten tot dat die man weg was. Het is daar namelijk niet zo druk, toch? Foto2 Mooie foto, je ziet de Porsche mooi in het midden. Foto3 Deze foto is eerlijk gezegt minder. Waarom? Je ziet een half dak... Foto4 Mooie foto, hij was alleen nog mooier als het Porsche-logo in precies in het midden zat. Nu zit hij namelijk een beetje schuin. Foto5 Deze is ook best mooi. De achterkant zie je goed. Dat de auto hier er niet in het midden op zit, geeft niet bij deze foto. Cijfer: 7/10 Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk. Mooie kleur, zo! Ookal zou ik hem liever in het zwart kopen. Bewerkt: 19 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ze zien er wel hard uit bedankt dat je het met ons wou delen Reageren
raymono Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Kom op man, hij neemt tenminste de moeite ervoor... Hij had ook geen moeite ervoor kunnen nemen, toch?Nouja, zal ik dan maar ff rate? Om te beginnen: Foto1 Best mooie foto, maar mischien had je beter kunnen wachten tot dat die man weg was. Het is daar namelijk niet zo druk, toch? Foto2 Mooie foto, je ziet de Porsche mooi in het midden. Foto3 Deze foto is eerlijk gezegt minder. Waarom? Je ziet een half dak... Foto4 Mooie foto, hij was alleen nog mooier als het Porsche-logo in precies in het midden zat. Nu zit hij namelijk een beetje schuin. Foto5 Deze is ook best mooi. De achterkant zie je goed. Dat de auto hier er niet in het midden op zit, geeft niet bij deze foto. Cijfer: 7/10 Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk. Mooie kleur, zo! Ookal zou ik hem liever in het zwart kopen. Bedankt voor je tips en je rate Reageren
raymono Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik zie 'm heel vaak (niet die). Ik heb 1 vraagjeWaarom show jij die ons?? Ik snap wel dat jij die wilt delen met ons maar waarom?? Als ik naar porsche.nl ga dan kan ik er ook zat zien. Je hebt ze ook niet bewerkt of iets met photoshop gedaan. Dan vind ik ze waardig om te showen. Oja, wallpaper schijf je zo: wallpaper (of was dat een klein tikfoutje???) Waarom zeg je eigenlijk ik zie die heel vaak(niet die) wat bedoel je daarmee dat je een gewone porsche ziet ?? Reageren
tjippie Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik heb het niet zo op porsches.... ik weet nie hoe dat komt... maar als ik foto 2 zie dan vind ik het er wel weer mooi uitzien, alleen de voorkant van die porsches vind ik altijd zo lelijk :$ kijk neem nou een maserati gran turismo... die is mooi Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ....Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk..... Volgens mij is het "gewoon" een 911 hoor...... Reageren
Arthis Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Als we RDW moeten geloven, is het idd een 911 Turbo. Reageren
raymono Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) ....Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk..... Volgens mij is het "gewoon" een 911 hoor...... Nee 997 gewoon Als je niet gelooft kijk anders maar op deze pagina van autogespot daar zijn allemaal 997 turbo http://spots.autogespot.com/viewcars.php?v...rtype=997+Turbo Maar daar zijn wel van die saaie kleurtjes en ik heb hem in het rood die kom je neit vaak tegen Bewerkt: 21 juli 2008 door raymono Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ....Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk..... Volgens mij is het "gewoon" een 911 hoor...... Nee 997 gewoon Als je niet gelooft kijk anders maar op deze pagina van autogespot daar zijn allemaal 997 turbo http://spots.autogespot.com/viewcars.php?v...rtype=997+Turbo Maar daar zijn wel van die saaie kleurtjes en ik heb hem in het rood die kom je neit vaak tegen Om op de 997 kwestie in te haken: dat is een soort extra type nummer om de serie aan te geven. De 997 is de laatste turbo, de 996 de turbo er voor (en de rest van de serie) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) ....Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk..... Volgens mij is het "gewoon" een 911 hoor...... Nee, Ik weet helemaal zeker dat het een Porsche 977 is, maar een Turbo dat weet ik niet.... Ik ben wel een Auto-Freak maar, ik weet niet of het een Turbo is. Ik denk het wel, in iedergeval het is een 977, wat dat kan je zien aan de Voorbumper, Achterbumper en aan de Spoiler zien. Als je ziet dat ik 10 ben denk je mischien wel dat ik er geen verstand van heb, maar als je dat denkt heb je het mis. PS, Ja het is een Porsche 977 Turbo. Ik zat te twijfellen of het een Turbo was of niet, daarom starte ik NFS Carbon op. En het is inderdaadt een Turbo. Bewerkt: 22 juli 2008 door GTA Haas Reageren
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 ....Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk..... Volgens mij is het "gewoon" een 911 hoor...... Nee, Ik weet helemaal zeker dat het een Porsche 977 is, maar een Turbo dat weet ik niet.... Ik ben wel een Auto-Freak maar, ik weet niet of het een Turbo is. Ik denk het wel, in iedergeval het is een 977, wat dat kan je zien aan de Voorbumper, Achterbumper en aan de Spoiler zien. Als je ziet dat ik 10 ben denk je mischien wel dat ik er geen verstand van heb, maar als je dat denkt heb je het mis. PS, Ja het is een Porsche 977 Turbo. Ik zat te twijfellen of het een Turbo was of niet, daarom starte ik NFS Carbon op. En het is inderdaadt een Turbo. Maar op me laatste foto kon je gewoon zien dat er turbo op stond Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 ....Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk..... Volgens mij is het "gewoon" een 911 hoor...... Nee, Ik weet helemaal zeker dat het een Porsche 977 is, maar een Turbo dat weet ik niet.... Ik ben wel een Auto-Freak maar, ik weet niet of het een Turbo is. Ik denk het wel, in iedergeval het is een 977, wat dat kan je zien aan de Voorbumper, Achterbumper en aan de Spoiler zien. Als je ziet dat ik 10 ben denk je mischien wel dat ik er geen verstand van heb, maar als je dat denkt heb je het mis. PS, Ja het is een Porsche 977 Turbo. Ik zat te twijfellen of het een Turbo was of niet, daarom starte ik NFS Carbon op. En het is inderdaadt een Turbo. Maar op me laatste foto kon je gewoon zien dat er turbo op stond Oooh ja. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.