Jump to content

wallpeper's Porsche Turbo

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
....Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk.....

Volgens mij is het "gewoon" een 911 hoor......

Nou... Ik ben een auto freak, dus ik weet echt wel wat het voor één is hoor. Geloof me, het is toch echt een 997...

@GTA-Haas: I know. :puh:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:
....Ik zie best vaak een Porsche 997 Turbo (deze dus), maar nog niet in het rood gezien eigenlijk.....

Volgens mij is het "gewoon" een 911 hoor......

Nou... Ik ben een auto freak, dus ik weet echt wel wat het voor één is hoor. Geloof me, het is toch echt een 997...

Ik ben ook een Auto Freak. :7 Het is een Porsche 977 Turbo . ;)

Geplaatst:

Als je naar de front bumper en rear lights kijkt zie dat het inderdaad een 977 turbo is.

Geplaatst:

Het zal best dat jullie allemaal auto-freaks zijn. Maar volgens het Rijksdienst voor het Wegverkeer (en die hebben ook best verstand van auto's) is het gewoon een 911. Die jongens hebben deze auto toestemming verleend om in Nederland te rijden dus dat zal echt wel kloppen hoor......dus volgens mij moeten jullie nog even de showroom in om de diverse modellen uit het hoofdje te leren :D

==> klik <==

Even 95-TB-JN invoeren et voila....

Geplaatst:
Het zal best dat jullie allemaal auto-freaks zijn. Maar volgens het Rijksdienst voor het Wegverkeer (en die hebben ook best verstand van auto's) is het gewoon een 911. Die jongens hebben deze auto toestemming verleend om in Nederland te rijden dus dat zal echt wel kloppen hoor......dus volgens mij moeten jullie nog even de showroom in om de diverse modellen uit het hoofdje te leren :D

==> klik <==

Even 95-TB-JN invoeren et voila....

Ja bij hun staat er 911 maar dan hebben hun het fout want het staat gewoon op autogespot en die dingen.

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik op de site van Porsche kijk, zie ik 911 Turbo... Zoals ik eerder in mijn post zei, is 977 (ik zei het in mijn vorige post verkeerd, excuses) is volgens mij om de serie aan te duiden. Overigens zie ik na snel googlen dat ook 997 in plaats van 977 word gebruikt voor de serie aan te duiden. Een voorbeeld:

Typ je op google 'Porsche 911 Turbo (997)' in, krijg je onder andere deze wallpaper:

Porsche_911-turbo_262_1024.jpg

Typ je op google 'Porsche 911 Turbo (993)' in, krijg je bijvoorbeeld dit plaatje in je resultaten:

Porsche_911-993_Turbo_front_quarter.jpg

Het onderschrift bij de resultaten luid:

Porsche 911 Turbo (993 series) by UT ...

Het word dus als serie aanduiding gebruikt om onderscheid te maken tussen de verschillende modellen Turbo door de jaren heen...

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...