Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

CJ's spijkerbroek heb ik veranderd in een paarse broek, zodat CJ een beetje bij de Ballas hoort. Ik heb het met Paint gedaan, want Photoshop vind ik niet zo makkelijk werken als Paint.

De download van de mod werkt niet op forums, dat is een probleem die mijn computer al een tijdje heeft. Dus als je de mod wil hebben kun je me toevoegen op MSN, me MSN staat in me profiel. Dan zal ik de mod sturen.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Ja inderdaad, Paint is een stuk gemakkelijker. Komt ook door de mindere mogelijkheden. :)

Dit is mijn eerste texture mod, dus er zitten geen zakken aan de broek enz. :7

en van ons is kleurenblind vrees ik, het is roze volgens me

maar ziet wel zo simpel uit voor eerste mod, dus veel oefenen met Paint of anders Paint shop pro of photoshop als jij proffesionelere texture werkjes wilt maken :)

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

Over Paint Shop Pro hoorde ik meer positieve reacties, met het volgende kledingstuk ga ik het met dat programma proberen. Photoshop is wat ingewikkeld voor mij, komt ook omdat je haast overal knopjes hebt in Photoshop.

Het enigste wat je hebt gedaan is de hele broek paars gemaakt en alleen de riem overgehouden? :7 Je had toch beter photoshop op kunnen starten want daar kan je kiezen hoeveel kleuren (rood, groen en nog wat) er in voorkomen. En dan had je groen wat minder kunnen doen zodat je meer rood en blauw overhoud en een paarse kleur krijgt. En dan heb je ook de broekzakken etc.

en van ons is kleurenblind vrees ik, het is roze volgens me

Ik ben hier kleurenblind hoor!

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

welja... maak gelijk de Gayparade :puh:

nja tis een leuk idee en simpel uitgewerkt. :) toch zou ik volgende keer een andere kleur nemen als ik jou was... :schater:

Geplaatst:

hij is idd wel grappig :puh:

toen ik die eerste screen zag dacht ik "damn die ziet er slecht uit" maar ik zag toen die 2e en dat vond ik een best wel grappig effect, nu lijkt het of hij een strakke broek aanheeft :puh:

en voor een 1e mod vind ik hem nog niet slecht gelukt ;)

ga zo door en je leert er vanzelf meer van ;)

Geplaatst:
zie ik daar nou sobeit staan? :( je cheat toch zeker niet in online games :(

whaha sobeit singlepayer wat n giller :7

Geplaatst:

Ik vind het echt gewoon niet hip. Hij is best wel grappig, maar de mod is zo simpel als wat. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...