Jump to content

GTA naar NDS


gtafreakkk

Recommended Posts

in de winter van dit jaar gaat GTA naar de NDS.het gaat heten ‘Grand Theft Auto: Chinatown Wars’

wat is jullie mening?

ik vind het aan de ene kant wel oke maar aan de andere kant denk ik dat het egt waardeloos gaat worden

Link to comment
Delen op andere websites

volgenmij zijn er al topics over

mijn mening is ik vind het jammer dat ze daarin het tijd gaan verspillen inplaats van dat ze noog een spel gaan maken voor de psp :cya:

ego

mar ik vind wel dat je gelijk heb ik heb de nds zelf wel mar ga hem niej kopen miss als die goedkoop is dat ik hem dan ga kopen mar de grapics die worden natuurlijk 3x niks

Link to comment
Delen op andere websites

volgenmij zijn er al topics over

mijn mening is ik vind het jammer dat ze daarin het tijd gaan verspillen inplaats van dat ze noog een spel gaan maken voor de psp :cya:

Waar dan :? het is pas net deze week (weet niet wanneer) bekend gemaakt op de E3 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

in de winter van dit jaar gaat GTA naar de NDS.het gaat heten ‘Grand Theft Auto: Chinatown Wars’

wat is jullie mening?

ik vind het aan de ene kant wel oke maar aan de andere kant denk ik dat het egt waardeloos gaat worden

Gebruik de Zoeker, er zijn al zat topics over.

En zoals ik in een ander topic al zei:

Volgens mij zullen alle twaalf de kopers

hem binnen 2 weken uit hebben.

Ik haat Birds Eyeview Camera, dus ik haal 'm niet binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

volgenmij zijn er al topics over

mijn mening is ik vind het jammer dat ze daarin het tijd gaan verspillen inplaats van dat ze noog een spel gaan maken voor de psp :cya:

ego

mar ik vind wel dat je gelijk heb ik heb de nds zelf wel mar ga hem niej kopen miss als die goedkoop is dat ik hem dan ga kopen mar de grapics die worden natuurlijk 3x niks

drm ik denk niet dat veel mensen het zullen kopen

maar k wen iedereen hun plezier met de chinatown wars voor de DS

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat Birds Eyeview Camera, dus ik haal 'm niet binnen.

Dat heet Top-Down view maar deze is ook goed.

En gtafreakkk, als je goed had gekeken op de hoofdpagina dan had je gezien dat dat al bekend was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat Birds Eyeview Camera, dus ik haal 'm niet binnen.

Dat heet Top-Down view maar deze is ook goed.

En gtafreakkk, als je goed had gekeken op de hoofdpagina dan had je gezien dat dat al bekend was.

oow lol nou zag ik het idd ook al :schater: (ik had trouwens ook pas gister gelezen dat dit spel voor de nds uitkwam dus d8 dat het redelijk nieuw nieuws was)

Link to comment
Delen op andere websites

in de winter van dit jaar gaat GTA naar de NDS.het gaat heten ‘Grand Theft Auto: Chinatown Wars’

wat is jullie mening?

ik vind het aan de ene kant wel oke maar aan de andere kant denk ik dat het egt waardeloos gaat worden

Gebruik de Zoeker, er zijn al zat topics over.

En zoals ik in een ander topic al zei:

Volgens mij zullen alle twaalf de kopers

hem binnen 2 weken uit hebben.

Ik haat Birds Eyeview Camera, dus ik haal 'm niet binnen.

srry maar ik d8 dat ik de eerste was dus maar als het niet goed is verwijder maar ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...