Timske Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Hoi, ik had iemand gezien met MultiMod.. Hij legde uit hoe ik het moest instraleren en ik deed het in me GTA San Andreas folder.. Er kwam een CLEO map te staan.. Alleen met GTA SA en GTA SAMP deden niet meer opstarten.. Ik zou het graag willen want dan own ik hard Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Start GTA San Andreas in singleplayer ook niet meer op? Dan zou het niet aan de multiplayer modificatie (welke heb je eigenlijk?) moeten liggen, maar ergens aan een beschadigd bestand. Heb je andere modificaties naast je multiplayer modificatie geïnstalleerd? Mogelijk is die dan verkeerd geïnstalleerd. Sowieso zijn modificaties al niet toegestaan in multiplayer, om cheaten te voorkomen (anders zou iemand die met dezelfde auto als jij rijdt sneller gaan door bijv. een aanpassing in de 'handling.cfg'). Let wel: .dff/.txd en aanpassingen aan de 'main.scm' mogen wel, een mooiere auto of een extra missie (die er toch niet zijn in een multiplayer modificatie) mag uiteraard wel. Dan heb ik ook nog een vraag aan jou: waar gaat het mis bij het opstarten? Krijg je geen reactie als je connect of op icoon klikt of pas bij het laden? Bewerkt: 17 juli 2008 door VWO-er Reageren
Timske Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Start GTA San Andreas in singleplayer ook niet meer op? Dan zou het niet aan de multiplayer modificatie (welke heb je eigenlijk?) moeten liggen, maar ergens aan een beschadigd bestand. Heb je andere modificaties naast je multiplayer modificatie geïnstalleerd? Mogelijk is die dan verkeerd geïnstalleerd. Sowieso zijn modificaties al niet toegestaan in multiplayer, om cheaten te voorkomen (anders zou iemand die met dezelfde auto als jij rijdt sneller gaan door bijv. een aanpassing in de 'handling.cfg'). Let wel: .dff/.txd en aanpassingen aan de 'main.scm' mogen wel, een mooiere auto of een extra missie (die er toch niet zijn in een multiplayer modificatie) mag uiteraard wel.Dan heb ik ook nog een vraag aan jou: waar gaat het mis bij het opstarten? Krijg je geen reactie als je connect of op icoon klikt of pas bij het laden? Ik connect, het balkje is helemaal vol en dan krijg ik zon error.. En dan kan ik ok klikken en report error ofiets maar ik reinstraleer gta en dan probeer ik het nog wel een keer Reageren
Timske Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Sorry voor dubbelpost, moest even snel maar als je het wil kun je het -> Hier <- downloaden.. Reageren
MFCL Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ik heb ook cleo3 hij deet het eerst ook niet bij mij maar dat kwam omdat ik de juiste exe niet had.... download voor de exe is in de bijlage. PS: voor meer cleo3 mods kijk hier http://zazmahall.de/CLEO.htm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.