Jump to content

Onbekende in MSN

Recommended Posts

Geplaatst:

Vanmiddag had ik msn aan staan, en toen kwam er in beeld: "Je moeder heeft zich zojuist aangemeld"

je kent ze wel, die kleine vierkantjes die verschijnen als iemand online komt. Nu waren het er 5 boven elkaar. En ik heb niemand die in mijn lijst staan, die zo heet. Toen ik keek in mijn lijst verdween hij ook meteen weer.

Weet iemand hoe dit kan, en of het niet één of ander virus ofzo is?

(gisteravond had ik het ook, alleen toen met een andere naam.)

Alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is gewoon iemand waarvan zijn msn naam: ,,Mijn moeder'' is. Heeft zich zojuist aangemeld komt er vanzelf te staan. Wil je dit dus ook doe dan je msn naam: ,,Mijn moeder''.

Bewerkt: door Pete-R
Geplaatst:
Dat is gewoon iemand waarvan zijn msn naam: ,,Mijn moeder'' is. Heeft zich zojuist aangemeld komt er vanzelf te staan. Wil je dit dus ook doe dan je msn naam: ,,Mijn moeder''.

ja, maar die staat niet in mijn lijst. En niemand had ook zijn naam verandert. Want daar heb ik meteen naar gekeken. Maar daarom vind ik het zo raar dat het dus wel op mijn computer verschijnt. :unsure:

Geplaatst:

zoiets had ik ook, een vaag iemand had mijn msn toegevoegd, maar als ik er op klik op hem toe te voegen(ja zo dom ben ik wel) dan ging hij geljk weer weg, alsof hij nooit heeft bestaan? :(

Geplaatst:

als je robin2130 in je lijst hebt???? is hij het....hij heeft demonic seed aanstaan (een msn programma waar je mee kunt klote)

Geplaatst:

Klik je er wel met de linker muisknop op, want met de rechter muisknop is dat schermpje ook meteen weg.

Geplaatst: (bewerkt)
als je robin2130 in je lijst hebt???? is hij het....hij heeft demonic seed aanstaan (een msn programma waar je mee kunt klote)

Nee, ik heb hem niet in mijn lijst staan. Maar het kan dus zo'n programmatje zijn?

Klik je er wel met de linker muisknop op, want met de rechter muisknop is dat schermpje ook meteen weg.

Nee, ik had MSN geopend. En toen stond er dus een nieuw persoon bij.

Er stonden eerst 7 online, en 44 ofline.

Toen ik keek, nadat het berichtje in beeld kwam, stonden er 8 online en 44 ofline.

Dus het kan niet iemand uit mijn lijst zijn. Er was gewoon een nieuwe bijgekomen. Heel raar... ik hoop maar dat het verder geen kwaad kan, of dat die persoon niet dingen van mij kan zien of veranderen. :(

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:

Voor dit hoef je niet per see een 'onbekend' persoon te zijn in je lijst.

Er is een programma voor dan zie je ook niet van 'Heeft zich zojuist aangemeld' staan ;)

En nadat iemand zoiets typt is de naam van die gene weer normaal :huh:

Had ik ook eens zo'n wijf die voerde hele gesprekken via die hokjes :lol:

Gelijk geblokkeerd :ph34r:

Geplaatst:
Vanmiddag had ik msn aan staan, en toen kwam er in beeld: "Je moeder heeft zich zojuist aangemeld"

je kent ze wel, die kleine vierkantjes die verschijnen als iemand online komt. Nu waren het er 5 boven elkaar. En ik heb niemand die in mijn lijst staan, die zo heet. Toen ik keek in mijn lijst verdween hij ook meteen weer.

Weet iemand hoe dit kan, en of het niet één of ander virus ofzo is?

(gisteravond had ik het ook, alleen toen met een andere naam.)

Alvast bedankt.

Nou ik zal het is even helemaal uileggu :puh:

Het zit zo.... Zijn naam was gewoon Mijn Moeder (of moeder ofzo wat je zij)...

Dat hij offline en online kwam komt omdat er in het balkje van allen statuse ook staat offline weergeven en online weergeven... druk de hele tijd online weergeven offline weergeven online offline online offline en je krijgt dat effect...

Dennizzz

Geplaatst:

maak er een paar screens van of een heel klein vodeo dan zien we mischien wat het probleem is we wtenen het al maar ik beodel.....

Geplaatst:
maak er een paar screens van of een heel klein vodeo dan zien we mischien wat het probleem is we wtenen het al maar ik beodel.....

Hoezo dat? Het is toch duidelijk wat hij bedoelt :huh: Wat heeft een screen als toevoeging dan nog van waarde?

En Dennizzzz, je had de rest wat hij schreef ook even moeten lezen ;)

Er stonden eerst 7 online, en 44 ofline.

Toen ik keek, nadat het berichtje in beeld kwam, stonden er 8 online en 44 ofline.

Geplaatst:

Als dat zo is heb je waarschijnlijk iemand verwijderd uit je lijst zonder eerst te 'blokkeren'.

Dan kan jij die gene niet meer zien en dus ook niet aanklikken maar die gene jou wel ;)

Als je iemand verwijderd komt er nu ook te staan of je die gene wilt blokkeren dus doe dat dan ook!

Geplaatst:
Als dat zo is heb je waarschijnlijk iemand verwijderd uit je lijst zonder eerst te 'blokkeren'.

Dan kan jij die gene niet meer zien en dus ook niet aanklikken maar die gene jou wel ;)

Als je iemand verwijderd komt er nu ook te staan of je die gene wilt blokkeren dus doe dat dan ook!

Ik heb wel een hele tijd geleden 2 mensen verwijdert. En niet geblokeert (stond er ook niet) Misschien is het 1 vam hun wel..

iig, bedankt iedereen voor de snelle reactie's :)

Geplaatst:
als je iemand verwijdert kunt ge die toch ook blokeeren

sorry tot ik zo laat nog reageer

ja maar lees ff het bovenstaande daar zegt hij dat hij dat schermpje niet heeft gezien :huh: :huh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...