Jump to content

help: gangwars stoppen niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey mede-forummertjes :D

ik had een vraag waar ik in dit forum nog geen antwoord op heb gevonden

ik heb bij mijn weten alle gang territories veroverd, en dan dacht ik dat de kleurtjes op de map gingen verdwijnen, er geen gang wars meer gingen uitbreken en al je homies rondreden in een green sabre :?

helaas gebeurt dit bij mij niet, terwijl ik echt nergens meer een gebied vind dat niet van mij is.

is dit een glitch of ben ik gewoon stekeblind dat ik erover kijk? :7

71957044ua3.th.png

voor wanneer hier iemand even een blik zou willen werpen op mijn savegame, ik zal het erbij voegen.

alvast bedankt,

ikke :cya:

Bewerkt: door senneken

Ik kijk wel even voor je. Welke versie?

Maargoed,

Normaal staat er bij je statistieken van GTA San Andreas hoeveel gebied je al hebt en wat je al hebt. Dit staat normaal uitgedrukt in procent. 100% betekent dat heel los santos van jouw gang is. Kijk goed uit naar de kleine stukjes op je kaart. Als dat niet helpt kijk ik even als er wat mis is ^_^

Edit; Door welke gang wordt je aangevallen?

Bewerkt: door Ice Banana

thanx!

de savegame is versie 1 d8 ik, heb de downgrade patch gebruikt.

heb nog even gekeken bij stats, en dit is het resultaat:

35997733wa9.th.png

alles overgenomen :7

ik heb de hele map al zoo hard zitten afspeuren naar paarse of andere niet-groene kleurtjes, maar niets gevonden :7

EDIT: de Ballas, in het havengebied, de grote rode vierkant, en meerbepaald meestal het gebied in het kleinere vierkantje.

79477576jj1.th.png

(post weggehaald)

Inderdaad, ik werd er direct mee geconfronteerd toen ik ging spelen.

Volgens mij gaat het zo,

100% territory controlled=57 territories.

Bron

Nog een edit: Ik zat enorm fout :7. Koe (hieronder) help je met veel plezier verder.

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:
de savegame is versie 1 d8 ik, heb de downgrade patch gebruikt.
Dit is een klassieke fout die je maakt. Downgraden betekent alleen maar dat je modificaties kan toepassen in je spel. Savegames die je aanmaakt zijn voor versie 2, als je een savegame moet downloaden moet je dus .. inderdaad .. je raad het al :D .. een versie 2 savegame downloaden. Tenzij ... nee ik dwaal af ... dit was even off-topic.

Nu je probleem .. gangwars .. Mijn eerste vraag: heb je wel een een gangwar verloren, m.a.w. ben je wel eens wasted geweest tijdens een gangwar of heb je op een andere manier een keer een gebied verloren??

Als dit het geval is dan is dit gebeurd met de Ballas, dan deel je een gebied met de Ballas. Het is deels van de GSF en deels van de Ballas. Dit betekent dat dat ene gebiedje nog aanvallen kan uitvoeren, maar alleen op aangrenzende gebieden. Oplossing: zoek in het gedeelde gebied 3 of 4 leden van de Ballas op en start op die manier een gang-war om het gebied ook daadwerkelijk in je bezit te krijgen. Een gedeeld gebied wordt helaas ook bij die 100% meegeteld wat dus maar deels waar is. Als het jou niet lukt wil ik wel even in je savegame kijken of ik het kan oplossen. Tot dan: Succes ^_^

Geplaatst:

sorry van de klassieke fout koe :$ :puh:

bij mijn weten heb ik geen gedeelde gang gebieden, telkens wanneer ik dood ging werd ik zo gefrustreerd dat ik een nieuw spel startte :bonk:

ik zie wel dat er op mijn map heel licht, bijna doorzichtige groene gedeeltes zijn, en gedeeltes met donkerder groen.

heeft dat er iets mee te maken dan?

als ik nog ergens balla zie, knal ik er altijd hun hoofdjes af, maar ik krijg dan nooit een gang war.

ik wil de green sabre! :cry:

Geplaatst:

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je senneken. Eerst het slechte nieuws: hoogstwaarschijnlijk heb je te maken met de territory glitch. Normaal geproken kan je na End of the Line maar 53 gebieden veroveren / in handen krijgen. In jouw savegame zijn dat er 55.

Nu het goede nieuws: Volgens mij zijn gedeelde gebieden te herkennen aan de kleur van de tekst van de wijk die rechtsonder verschijnt, zie ook de screen hieronder. Ik heb zojuist in jouw savegame Idlewood veroverd, zoals je kan zien op die screen is de kleur van die tekst nu wit. Vóórdat ik Idlewood veroverde stond die tekst in het groen! Nu aan jou de keuze of je het zelf wilt doen of verder wilt gaan waar ik nu gebleven ben.

Geplaatst:

wel, om eerlijk te zijn, had ik net ontdekt dat er daar inderdaad een gedeelte niet helemaal van mij was, en dat heb ik veroverd :$

maaar nu ik dat veroverd heb moeten er nog steeds ergens gebieden zijn, want t blijft hetzelfde.

ik denk dat ik maar eens door destad ga toeren :puh:

als je, of iemand nog wil helpen, altyd welkom :bonk:

:cya:

Je moet wel IN het gebied STAAN dat je wilt en KAN veroveren! Als je in een gebied staat dat van jou is (niet gedeeld) heeft het afknallen van Ballas geen zin. Je kan namelijk alleen een gang-war starten IN het gebied waar CJ staat. Begrijp je dat? ;)

Het is dus een kwestie van aan de juiste kant van de grens staan!

PS Wil je de savegame hebben waarin ik Idlewood heb veroverd?

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

tjah, zelfs dan wilt het niet meestal.

daarnet bij Idlewood is het wel gelukt, daar stonden 3 ballatjes op de stoep, en als ik die neerknalde, begon de gang war.

dus als ik het goed begrijp is het zo dat als je door een niet helemaal veroverd gebied rijdt, dat de naam dan in het groen staat?

antwoord op je PS: is niet echt nodig, aangezien ik het zelf al veroverd en gesaved heb, maar alleszins al enorm bedankt ^_^

dus als ik het goed begrijp is het zo dat als je door een niet helemaal veroverd gebied rijdt, dat de naam dan in het groen staat?
Dit weet ik niet 100% zeker maar wel een sterk vermoeden dat dit zo is. Voordat ik 'm veroverde was het groen en daarna wit aangegeven. Anders moet je maar zelf het verschil bekijken. Je savegame staat nog altijd in je eerste post. ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

heb dat even gechecked, en is inderdaad het geval, idlewood stond in het groen. :Y en nu in het wit ^_^

maar ik heb daarnet een kwartier real life time door los santos zitten rijden, en vond niet één naam in het groen, terwijl ik echt quasi door alle straten ben doorgereden, zelfs die waar normaal geen gang gebied is. :N

ook niet een ander gang member tegengekomen, enkel de grove liepen rond.

ik begin dit wel een beetje k*t[/font] te vinden, domme glitch. :-(:puh:

Geplaatst:

Wordt je nog steeds aangevallen of is het gestopt? Ze kunnen alleen aangrenzende gebieden aanvallen. Dus zoek in de naastgelegen gebieden. ^_^ Deze glitch kan zijn ontstaan tijdens de missie Freefall en/of Saint Marks Bistro. :cab:

ik denk dat het gestopt is, want in dat kwartier cruisen door LS kreeg ik geen bericht meer van 'our hood is under attack'..

buiten dat blijft alles nog gewoon zoals het was, de gebieden zijn nog steeds te zien n zo.. :duh:

dan is die glitch bij mijn spel wel vrij snel, want ik heb gelezen op dit forum dat die uiterst moeilijk te verkrijgen is, of soms gewoon helemaal niet, zelfs na uren vliegen/varen van het land weg. :7

tss, er zijn mensen die die glitch willen en niet krijgen, ik wil hem niet en heb 'em. :puh:

Geplaatst:

Het kan zijn dat Idlewood jou enige probleem was (grenst aan meerdere gebieden = kan meerdere gebieden aanvallen vanuit Idlewood). Speel lekker verder, want ik heb ook een tijdje gecruised in jou savegame (ná het veroveren) en ik kwam ze ook niet meer tegen. Volgens mij is het opgelost. :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...