Jump to content

help: gangwars stoppen niet

Recommended Posts

Geplaatst:

opgelost? is het niet zo dat als het opgelost is dat dan de kleuren op je map verdwijnen en de grove street in groene sabres rondrijden?

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kom je daar nou bij???????? Nee joh! Alle gebieden zijn groen en dus van de Grove Street Families. De Ballas en de Vagos zijn uitgeroeid. :puh:

Edit: Bekijk anders maar even mijn 100% v2 savegame (in m'n profiel bij Files).

Edit2: Die "Green Sabre" is gebruikt om de moeder van CJ te vermoorden, daar zullen die OG's echt niet in gaan rijden, die rijden altijd in Greenwoods, Voodoos en Savannas rond. Lees ook even >deze pagina< op wiki.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

ok, dan niet :puh:

ik kom daarbij omdat er hier ook eens een dude was die probs had met de gang territories, hij was er ergens een vergeten en wanneer hij dat had gevonden toonde hij een screen met lege map (zonder kleuren) en nog een waarbij de grove street gangsters allemaal in groene sabres reden.. :7

maar dan zal ik dat ook mr uit me kop zetten zeker :puh:

als het opgelost is ben ik blij :D:dans:

heel erg bedankt dus!, en dan ga ik nu voor de 100% zelf spelen ^_^

ik ga jouw savegame wel downloaden, kan altyd handig zijn :D

greetz_ :cya:

Geplaatst:
ok, dan niet :puh:

ik kom daarbij omdat er hier ook eens een dude was die probs had met de gang territories, hij was er ergens een vergeten en wanneer hij dat had gevonden toonde hij een screen met lege map (zonder kleuren) en nog een waarbij de grove street gangsters allemaal in groene sabres reden.. :7

maar dan zal ik dat ook mr uit me kop zetten zeker :puh:

als het opgelost is ben ik blij :D:dans:

heel erg bedankt dus!, en dan ga ik nu voor de 100% zelf spelen ^_^

ik ga jouw savegame wel downloaden, kan altyd handig zijn :D

greetz_ :cya:

Zal ik je wat grappigs vertellen,

Je kan de kleuren op de map uitzetten, tevens kun je ook een bestand modden zodat ze in allemaal in Sabres rijden.

Wil je die kleuren uitzetten, moet je ingame op Esc drukken, dan naar 'Map' en moet je even kijken hoe je dat venstertje links onder kan openen, en dan kan je met Spatie of shift alles aan of uit zetten ;) .

Met die sabres weet ik zo even niet.

Later,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...