cavorpa Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 wie kan me helpen ik wil sneller de manntjes dood hebben als ik de rampage begin we kan me helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Dat doe je door simpelweg te oefenen. Oefen op straat eens met een aantal wapens, schiet de voetgangers neer. Als je ze er velen moeiteloos kunt neerhalen, start dan eens een rampage. Als je in een gebied geen gangmembers ziet, kijk dan eens een paar seconden de andere kant op om vervolgens terug te kijken: waarschijnlijk zijn er nu wel gangmembers. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Wat misschien ook wel een handige tip zou zijn is om een voertuig cheat in te toetsen. Dan kun je vervolgens je doelwitten gemakkelijk overijden. ( Tenzij je niet aan cheats doet.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cavorpa Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 ik probeer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.