Jump to content

gang members


gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Nee spijtig genoeg gaat dat niet, alleen de gang leden van Dwayne kunnen je komen helpen als je minstens 75% bevriend bent met hem. Als je Dwayne al hebt vermoord in plaats van Playboy, heb je dus pech. :clown:

Veel mensen weten ook niet hoe je precies bevriend kunt worden met Dwayne, omdat dit niet telefonisch gaat. Nadat je Playboy hebt vermoord moet je je mails eens gaan checken en daar zou er eentje van Dwayne tussen moeten zitten. Beantwoord deze positief en je zult vanaf nu samen met hem activiteiten kunnen gaan doen.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Nee spijtig genoeg gaat dat niet, alleen de gang leden van Dwayne kunnen je komen helpen als je minstens 75% bevriend bent met hem.

ok das wel jammer :N

maar toch bedankt voor de hulp ^_^

maar bnog even een vraag hoe kan je zien hoeveel % bevriend je bent met iemand?

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000
Link to comment
Delen op andere websites

Nee spijtig genoeg gaat dat niet, alleen de gang leden van Dwayne kunnen je komen helpen als je minstens 75% bevriend bent met hem.

ok das wel jammer :N

maar toch bedankt voor de hulp ^_^

maar bnog even een vraag hoe kan je zien hoeveel % bevriend je bent met iemand?

Start -> 'Stats' -> 'General' -> En dan zie je 'respects/likes'.

Nog veel plezier met GTA IV!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Ik heb Dawnye vermoord. Is de loft eigenlijk zo goed?

Goh, het is een extra savehouse wat natuurlijk altijd handig is. Verder kan je er poolen met je vrienden en kan je er TV kijken en van kleren verwisselen. Het is handig, maar het is niet zo erg als je het mist.

Verder is het natuurlijk een pracht van een loft: een pooltafel, allemaal dure meubels, een bubbelbad, een soort daktuin, ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Dawnye vermoord. Is de loft eigenlijk zo goed?

Goh, het is een extra savehouse wat natuurlijk altijd handig is. Verder kan je er poolen met je vrienden en kan je er TV kijken en van kleren verwisselen. Het is handig, maar het is niet zo erg als je het mist.

Verder is het natuurlijk een pracht van een loft: een pooltafel, allemaal dure meubels, een bubbelbad, een soort daktuin, ...

Maar vergeet niet, wie je ook vermoord, je kan de Parkeerplaats buiten de Loft altijd gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Dawnye vermoord. Is de loft eigenlijk zo goed?

Goh, het is een extra savehouse wat natuurlijk altijd handig is. Verder kan je er poolen met je vrienden en kan je er TV kijken en van kleren verwisselen. Het is handig, maar het is niet zo erg als je het mist.

Verder is het natuurlijk een pracht van een loft: een pooltafel, allemaal dure meubels, een bubbelbad, een soort daktuin, ...

Maar vergeet niet, wie je ook vermoord, je kan de Parkeerplaats buiten de Loft altijd gebruiken.

Aah, leuk da wist ik ni.

Ma ik ga et nu uitspelen en dan is met de loft ook denk ik. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...