Forumrunner Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik heb vandaag een mobiel gekocht. maar ik vraag me af hoe je er liedjes op zet. mijn mobiel is: Samsung SGH-J600V van vodafone. foto's Alles De mobiel zelf En de doos Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Wat is nou precies je vraag? Aangezien je topic titel afwijkt van je post vraag... Je wilt dus weten (als ik het goed begrijp) hoe je er liedjes op kunt zetten? In iedergeval ga ik je dat proberen uit te leggen Ik heb zelf namelijk de D900i, en aan de afbeeldingen te zien heb je bijna het zelfde menu als die van mij. Heb je er trouwens een Cd-rom bij gekregen? Die zie ik nergens staan namelijk. Laat ik het maar eerst proberen op de simpele manier: Stap 1: Sluit je USB aan met je PC en Mobiel Stap 2: Als het goed is, is hij nu met je PC verbonden Stap 3: Soms krijg je automatisch een venstertje met: Muziek afspelen, foto's bekijken, afbeeldingen afdrukken enz. Als je naar onder scrolt kom je vanzelf het mapje: ''Map openen en bestanden weergeven'' tegen klik deze aan, dan kom je terecht bij ''Verwisselbare schijf'', als je dit venster niet automatisch krijgt. Ga dan via: Deze Computer > Verwisselbare schijf. Stap 4: Als het goed is zie je het mapje ''Music'' staan, open deze. Stap 5: Nu kun je de muziek die op je computer staat, simpel weg verslepen in het mapje ''Music'' hij kopieert dan de nummers die jij op je mobiel wilt naar je telefoon. Maar let op, nu heb je ze nog niet in je ''Afspeellijst(en)'' ! Stap 6: Je kunt je telefoon weer afkoppelen. Ga naar het menu op je mobiel > Mijn bestanden > Muziek > Geheugenkaart > en dan je map ''Music'' Stap 7: Klik al je nummers nu één voor één aan, je krijgt dan optie menu, selecteer: ''Aan afspeellijst toevoegen'' > dan kun je kiezen uit verschillende afspeellijsten (1, 2, 3 enz.) Stap 8: Ga weer terug naar je hoofdmenu, dan naar Extra's > MP3-speler > Daar zul je je nummer zien staan. Door een ander nummer te selecteren kies je simpel weg: Optie > Afspeellijst openen > Huidig of Alles > en zo kun je een gewenste keuze maken. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, anders hoor ik het nog wel Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik heb het nu al anders gedaan want de kabel deed het niet maar toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.