thug Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 krijg je dan dat geld echt?ik bedoel in je single player mode? je moet het met andere spelen het gaat niet alleen minimum 2 en maximum 4 IK HEB AL EENS ONLINE GESPEELD EN IK KREEG ALTIJD GELD ik dacht dat het voor de single player was dan voor een centje bij te verdienen. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 krijg je dan dat geld echt?ik bedoel in je single player mode? je moet het met andere spelen het gaat niet alleen minimum 2 en maximum 4 IK HEB AL EENS ONLINE GESPEELD EN IK KREEG ALTIJD GELD ik dacht dat het voor de single player was dan voor een centje bij te verdienen. Neen joh zie het als punten voor online unlocks te bekomen. zoals Battlefield 2 punten geeft voor je een promotie krijgt. Reageren
Vegeta Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Kijk , het zit zo : Hangmans noose : Vrij korste missie rond de 2 tot 3 min , beloning 4500 en als je die swat mannetjes in de tussentijd dood schiet terwijl 1 iemand een helikopter haalt kun je rond de 5000 verdienen, Bomb Da Base : Veel langer je moet kei veel doen , krijgt volgens mij weet t helemaal neit zcker maar ik denk 5000 of miss hetzelfde als hangmans noose, en telkens als je 1 mannetje vermoord op die schip krijg je 100 euro erbij GRTZ Reageren
frankyyguy Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 En als je game op het laagste nivau zet is er amper verschil met hard, dus gewoon altijd hard kiezen Enigste verschil wat er is, zijn het aantal levens wat je hebt. Op hard 3 levens Op medium 5 levens dacht ik Op easy 8 levens? weet niet zeker. Op hard 3 levens Op Medium 4 Levens en op Easy 3 levens Reageren
Dieko Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Je moet hard optie kiezen en direkt naar een noose auto rennen en dan alle noose politiemensen dood rijden. Reageren
Exelerator Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 En als je game op het laagste nivau zet is er amper verschil met hard, dus gewoon altijd hard kiezen Enigste verschil wat er is, zijn het aantal levens wat je hebt. Op hard 3 levens Op medium 5 levens dacht ik Op easy 8 levens? weet niet zeker. Op hard 3 levens Op Medium 4 Levens en op Easy 35 levens Reageren
gemertenaar Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Op hard 3 levensOp Medium 4 Levens en op Easy 3 levens lol de logica ! Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 hangmans noose hoewel ik bomb tha base leuker vind om te doen:D Reageren
timking99 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Om echt snel geld te verdienen moet je Hanmans Noose doen, is sneller en makkelijker. Maar Bomb da Base vind ik wel weer leuker dan Hangmans Noose, alleen duurt hij zo lang... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 hangmans NOOSE ik heb vandaag dat heel veel gedaan op HARD en ik ben van rank 2 naar rank 4 gegaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.