gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) over de missie:"i need your clothes,your bootsh, and yourmotorcycle"is een kopie van de film terminator 2: judgment day waar arnold schwarzenegger in mee speelde ik vondt dit wel een leuke tip voor iedereen ok heb het veranderd Bewerkt: 19 juli 2008 door gta-san-andreas-lover1000 Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Je kan het niet echt een tip noemen. Zet dit voortaan in het easter eggs forum. Ik wist het iniedergeval al, sommige misschien niet. Maar wel een leuk geintje van R*. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 het is niet echt een easter egg Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 over de missie:"i need your clothes,your bootsh, and yourmotorcycle"is een kopie van de film terminator 2: judgment day waar arnold schwarzenegger ik vondt dit wel een leuke tip voor iedereen Volgende keer als je post, maak je zinnen dan af :') "waar arnold schwarzenegger" ja... wat deed ie daar dan? Bananen gooien? Eendjes killen? Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 over de missie:"i need your clothes,your bootsh, and yourmotorcycle"is een kopie van de film terminator 2: judgment day waar arnold schwarzenegger ik vondt dit wel een leuke tip voor iedereen Volgende keer als je post, maak je zinnen dan af :') "waar arnold schwarzenegger" ja... wat deed ie daar dan? Bananen gooien? Eendjes killen? Gelukkig geen badeendjes. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 over de missie:"i need your clothes,your bootsh, and yourmotorcycle"is een kopie van de film terminator 2: judgment day waar arnold schwarzenegger ik vondt dit wel een leuke tip voor iedereen Volgende keer als je post, maak je zinnen dan af :') "waar arnold schwarzenegger" ja... wat deed ie daar dan? Bananen gooien? Eendjes killen? Gelukkig geen badeendjes. Dat weet je maar nooit he, want hij heeft de zin niet afgemaakt :o Wel spannend zo. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 heb het veranderd Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 heb het veranderd Zonde, dus toch geen onthoofde badeendjes :'( Maar ik zie 't niet echt als een PaasEi Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 heb het veranderd Zonde, dus toch geen onthoofde badeendjes :'( Maar ik zie 't niet echt als een PaasEi hahaha Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 heb het veranderd Zonde, dus toch geen onthoofde badeendjes :'( Maar ik zie 't niet echt als een PaasEi Sadist Ontopic, dat kan best, zo is er ook een missie naam die een verwijzing heeft naar een film, namelijk To live and die in LA(Alderny ingame) Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 heb het veranderd Zonde, dus toch geen onthoofde badeendjes :'( Maar ik zie 't niet echt als een PaasEi Sadist Ontopic, dat kan best, zo is er ook een missie naam die een verwijzing heeft naar een film, namelijk To live and die in LA(Alderny ingame) owja heb ik ook al eens van gehoord de film had dezelfde naam dacht ik Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 het is niet echt een easter egg nou eigenlijk hoort t well oder EE,s want t is een verwijzing naar en film , en verwijzingen vallen ook onder EE,s. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 het is niet echt een easter egg nou eigenlijk hoort t well oder EE,s want t is een verwijzing naar en film , en verwijzingen vallen ook onder EE,s. ok Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 over de missie:"i need your clothes,your bootsh, and yourmotorcycle"is een kopie van de film terminator 2: judgment day waar arnold schwarzenegger in mee speeldeik vondt dit wel een leuke tip voor iedereen ok heb het veranderd ik snap het niet waarom is het een kopie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.