Jump to content

battlefield 2142 mproblemen

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik heb 2 weken geleden bf2142 gekocht

en toen heb ik een account gemaakt en ik wil online gaan zegt hij dat er al een account op die cd-key staat

is er een manier dat ik ea kan bereiken om ze te vragen of ze mijn ea master account van die cd-key kunnen verwijderen?

ik heb ea al gemaild voor een nieuwe cd-key maar nog steeds geen antwoord na een week

ik heb wel het goede account gevonden maar nu zegt het

ongeldige cd-key:(

Geplaatst:

Ik weet niet of het kan helpen, maar lees maar :puh:.

Een vriend van mij had net hetzelfde probleem, waarschijnlijk heeft iemand anders jouw cd-key dus al gebruikt.

Hij is ermee naar de winkel terug gegaan, en heeft het probleem uitgelegd.

Hij heeft per direct een ander doosje (met andere cd-key) meegekregen :Y .

Geplaatst:

Mag ik misschien ook vragen waar je het gekocht hebt? Tevens kun je via http://support.ea.com contact opnemen met EA Games.

En zoals Jorair al zei, waarschijnlijk is je key al in gebruik door een ander persoon, of het moet een ongeldige key-code zijn, mail EA Support even over dit, en dan kunnen zij wel kijken wat ze er aan kunnen doen.

Geplaatst:

ik heb het bij media markt gekocht

en ea heb ik een week geleden ofzo al gemaild maar nog steeds geen antwoord

Geplaatst:

hoezo want er staat dit op de support van de site

Serienummer Incorrect

Indien uw serienummer incorrect is of niet werkt, kunt u de achterkant van uw spel handleiding waarop het serienummer staat, samen met de aankoopbon, naar ons toesturen per fax of e-mail.

Ons faxnummer is:

+31 : (0)30 607 47 49

Ons e-mail adres is:

nl-cs@ea.com

Vermeldt hierbij uw naam en e-mail adres (indien niet aanwezig dan telefoonnummer). Wij zullen u dan zo snel mogelijk voorzien van een werkend serienummer.

Indien een serie nummer ontbreekt, kunt u eerst kijken of u nog garantie heeft bij de winkelier. Een game moet immers compleet zijn bij aankoop.

en ik kreeg in het nederlands andwoord dat het bericht is aangekomen

Geplaatst:

ben net naar de mediamarkt geweest spel ingeruilg nieuwe gereserveerd

kom ik thuis heb ik net een mail van ea gekregen met een nieuwe werkende serial code

nu zit ik met 2 van die codes

Probleem is opgelost er mag een :slotje:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...