Honkbal95 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 hey ik heb 2 weken geleden bf2142 gekocht en toen heb ik een account gemaakt en ik wil online gaan zegt hij dat er al een account op die cd-key staat is er een manier dat ik ea kan bereiken om ze te vragen of ze mijn ea master account van die cd-key kunnen verwijderen? ik heb ea al gemaild voor een nieuwe cd-key maar nog steeds geen antwoord na een week ik heb wel het goede account gevonden maar nu zegt het ongeldige cd-key:( Reageren
Jorair Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik weet niet of het kan helpen, maar lees maar . Een vriend van mij had net hetzelfde probleem, waarschijnlijk heeft iemand anders jouw cd-key dus al gebruikt. Hij is ermee naar de winkel terug gegaan, en heeft het probleem uitgelegd. Hij heeft per direct een ander doosje (met andere cd-key) meegekregen . Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 die gast bij de mediamarkt die geeft niet echt makkelijk een nieuw boekje weg Reageren
Wesley Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Mag ik misschien ook vragen waar je het gekocht hebt? Tevens kun je via http://support.ea.com contact opnemen met EA Games. En zoals Jorair al zei, waarschijnlijk is je key al in gebruik door een ander persoon, of het moet een ongeldige key-code zijn, mail EA Support even over dit, en dan kunnen zij wel kijken wat ze er aan kunnen doen. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ik heb het bij media markt gekocht en ea heb ik een week geleden ofzo al gemaild maar nog steeds geen antwoord Reageren
Wesley Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Denk er wel aan dat het in het Engels moet he, ze hebben helaas geen Nederlandse support. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 hoezo want er staat dit op de support van de site Serienummer Incorrect Indien uw serienummer incorrect is of niet werkt, kunt u de achterkant van uw spel handleiding waarop het serienummer staat, samen met de aankoopbon, naar ons toesturen per fax of e-mail. Ons faxnummer is: +31 : (0)30 607 47 49 Ons e-mail adres is: nl-cs@ea.com Vermeldt hierbij uw naam en e-mail adres (indien niet aanwezig dan telefoonnummer). Wij zullen u dan zo snel mogelijk voorzien van een werkend serienummer. Indien een serie nummer ontbreekt, kunt u eerst kijken of u nog garantie heeft bij de winkelier. Een game moet immers compleet zijn bij aankoop. en ik kreeg in het nederlands andwoord dat het bericht is aangekomen Reageren
Wesley Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Hmm toch wel, nouja, je ziet maar weer hoe bagger Nederland weer is in dit soort dingen he. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 ik ga gewoon naar de media markt straks en ik ga hem inruilen voor een nieuw exemplaar Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 ben net naar de mediamarkt geweest spel ingeruilg nieuwe gereserveerd kom ik thuis heb ik net een mail van ea gekregen met een nieuwe werkende serial code nu zit ik met 2 van die codes Probleem is opgelost er mag een Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.