Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Je moet zorgen dat het plaatje niet in de tabel staat maar als achtergrond van de tabel waarin je wil typen, dan lukt het wel! Reageren
Time Fighter Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Je moet zorgen dat het plaatje niet in de tabel staat maar als achtergrond van de tabel waarin je wil typen, dan lukt het wel! Ik snap je niet echt. Kan je zeggen wat ik moet doen zodat het wel lukt, ik heb een engelse frontpage. Bewerkt: 4 juli 2005 door Time Fighter Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 - Verwijder je plaatje uit de tabel - Rechter muisknop -> Table Properties - Vink 'Use background pictures' aan en kies het plaatje dat je net had verwijderd uit de images map (waar ie meestal word opgeslagen). Het is ook handig om de pixels van de tabel in te stellen op de grotes van het plaatje zodat het makkelijker typen is in Frontpage Ik hoop dat je hier wat aan hebt . Reageren
Time Fighter Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Het lukt niet echt, ik kan alleen verticaal in het midden typen en de layout is ook niet meer mooi. (zie screen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.