Grace_GW Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb een meisje gevonden, Nadine.Gtaaa Vraag aan haar of ze mee wilt doen Groeten, jep ik heb haar BP gestuurd bedankt allemaal voor wat hulp
GTA Monster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Mischien houden niet veel meiden van GTA omdat het schiet gedoe is.
StrongBongSmoke Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Mischien houden niet veel meiden van GTA omdat het schiet gedoe is. Hahaha, leuk filmpje. ken zelf ook een meisje die GTA IV wel leuk vind om te spelen.
frankyyguy Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ok, ik ben niet zo'n jongen van WAR, maar als jullie het willen daag ik jullie nog eens uit Mvg Liberty City Grove's
Valto Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Lukt het al een beetje met de clan?
Grace_GW Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Lukt het al een beetje met de clan? nou niet echt anders stop ik wel met de clan
AXIO Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Lukt het al een beetje met de clan? nou niet echt anders stop ik wel met de clan misschien moet je dan toch een paar jongens erbij doen
End Of The Riot Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Lukt het al een beetje met de clan? nou niet echt anders stop ik wel met de clan niet op geven het zal wel lukken
timking99 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Lukt het al een beetje met de clan? nou niet echt anders stop ik wel met de clan misschien moet je dan toch een paar jongens erbij doen Maar dan is het geen clan voor alleen meisjes meer
Leagle Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 sommige jongens spelen als een meisje, telt dat ook? want die zijn er genoeg...
Valto Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 sommige jongens spelen als een meisje, telt dat ook? want die zijn er genoeg... Eigenlijk heb ik meiden gekend die een stuk beter waren in games dan 99% van alle jongens
Grace_GW Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 sommige jongens spelen als een meisje, telt dat ook? want die zijn er genoeg... Eigenlijk heb ik meiden gekend die een stuk beter waren in games dan 99% van alle jongens dat geloof ik best
Valto Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 sommige jongens spelen als een meisje, telt dat ook? want die zijn er genoeg... Eigenlijk heb ik meiden gekend die een stuk beter waren in games dan 99% van alle jongens dat geloof ik best Ik hoor natuurlijk bij die ene procent
Sjorszzz Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 sommige jongens spelen als een meisje, telt dat ook? want die zijn er genoeg... Eigenlijk heb ik meiden gekend die een stuk beter waren in games dan 99% van alle jongens dat geloof ik best Ik hoor natuurlijk bij die ene procent Bewijs
Recommended Posts