JayKay Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Er wordt allemaal wel leuk en aardig verteld hoe je GGMM mods moet installeren, maar niet hoe je ze moet uninstallen Weet iemand misschien hoe dat moet? Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 k weet niet precies wat ggmm mod is, maar kan je niet gewoon handmatig die mod verwijderen in de map van sa? Reageren
ikt Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Om te uninstallen moet je gewoon de originele bestanden teruginstaleren. Als je ze hebt gebackupped. Bewerkt: 17 juli 2008 door ikt Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) ja, eigenlijk wel he Maar is dat ggmm iets om auto's op het spel te instaleren? Kan je dus gewoon de txd en dff bestanden handmatig verwijderen/vervangen Bewerkt: 17 juli 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
JayKay Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Maar er werd nergens verteld dat ik een back-up moest maken, en als hij dat vanzelf doet weet ik niet waar GGMM het neergezet heeft, de originele bestanden heb ik dus ook niet. Reageren
ikt Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Hmm. Je kunt ook dingen handmatig instaleren. Veel betrouwbaarder http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42234 Reageren
JayKay Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Hmm. Je kunt ook dingen handmatig instaleren. Veel betrouwbaarder http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42234 Ja, normaal doe ik dat ook maar toen ik die mod downloadde, zag ik dat het een GGMM mod was Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ??? ggmm mod wats dan het verschil met normale auto mod? Reageren
JayKay Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) ??? ggmm mod wats dan het verschil met normale auto mod? Hiervoor heb je het programma GTA Garage Mod Manager nodig om dit type mod te installeren (is een soort SAMI dus ) Bewerkt: 17 juli 2008 door ysohnul Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ow zo'n afkorting maar je instaleerd dus een mod met een ggmm eigenschap, kan je dan niet meer de txd en dff files vervangen? Reageren
JayKay Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ow zo'n afkorting maar je instaleerd dus een mod met een ggmm eigenschap, kan je dan niet meer de txd en dff files vervangen? Nou ja... dat is dus het probleem, ik weet waar hij de back-up neerzet, en of ie er uberhaupt wel één maakt. Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) een backup maak je zelf door het bestand/ mapje dat je wilt wijzigen te kopieren en ergens anders te plakken. meestal niet door een programma Bewerkt: 17 juli 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.