_Mouser_ Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Kijk, ik ben nu grondgebied aan het veroveren voor Grove Street, maar ik moet dus nog een klein stukje Ballasgrond, en daar lopen geen Ballas. Hoe kan ik ze naar dat stukje krijgen, en vermoorden voor een Gangwar. moet er minstens 3 hebben om een Gangwar te beginnen. Zie kaartje San Andreas in bijlage voor de plaats. Reageren
Donwell Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Heb je nog omliggende gebieden die de Ballas bezitten? Zo ja, rijd er met een auto heen en rijd rustig voor ze uit. Ze zullen je naar alle waarschijnlijkheid volgen. Eenmaal in het stukje schiet je ze neer en je hebt je gangwar. Mocht je dat niet hebben, zit er niets anders op dan rondjes rijden en de andere kant op kijken. Mogelijk dat er Ballas spawnen als je de andere kant op kijkt. EDIT@hieronder Op je tank schieten? Sinds wanneer zit de tank aan de achterkant? Ik neem aan dat, als iemand je achtervolgt en jij sneller bent, ze je niet inhalen... Trouwens ook handig als je geen codes gebruikt, en een (hoog) wanted level wilt: dan moet je én de politie van je afhouden, én de Ballas afweren.. Bewerkt: 17 juli 2008 door Donwell Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) haha, heb ik ook last van gehad! een leuke en handige oplossing is om wat voorbij gangers neer te schieten met een ''luidruchtig'' wapen, dan zie je ze wel komen. Handig is als je de code gebruikt voor oneindig minutie en oneindig leven (of een mod daarvoor) want anders is je ammo snel op als je peds aan het schieten bent. Succes Edit, hmm iemand was me voor. Ik vind dat niet zo'n een handige manier, ze schieten op je tank en boem...(daar richten ze wel op als ze kunnen!!!) en het is gewoon lolliger om lekker rond te schieten, ze lijken dan op het geluid af te komen. pas dan wel op: ze gaan op jouw schieten, maar met codes is dit niet erg en hoor je ze tenminste Bewerkt: 17 juli 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Heb je nog omliggende gebieden die de Ballas bezitten? Zo ja, rijd er met een auto heen en rijd rustig voor ze uit. Ze zullen je naar alle waarschijnlijkheid volgen. Eenmaal in het stukje schiet je ze neer en je hebt je gangwar. Mocht je dat niet hebben, zit er niets anders op dan rondjes rijden en de andere kant op kijken. Mogelijk dat er Ballas spawnen als je de andere kant op kijkt. Nop, ik heb dat hele gebied al veroverd, ik moet plus dat stukje ook nog de andere helft van Los Santos, Beach en paar Wijken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ja das ook zo, da kan je ze niet lokken uit een ander gebied: met de auto = onhandig, schieten = lol! :P Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ja das ook zo, da kan je ze niet lokken uit een ander gebied: met de auto = onhandig, schieten = lol! :P Ik ben de hele middag zowat aan het knallen geweest, dan weer een Ballas of een Vagos, Nu dus half Los Santos. maar als ze er eenmaal zijn, zijn het er 1/2. en hoe dan ook ze volgen je niet snel. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Speel je het op de PC of PS2? Dan kan je even je savegame uploaden, dan verover ik 'm wel eventjes. Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik ben de hele middag zowat aan het knallen geweest, dan weer een Ballas of een Vagos, Nu dus half Los Santos.maar als ze er eenmaal zijn, zijn het er 1/2. en hoe dan ook ze volgen je niet snel. owkeej, raar bij mij kwamen ze met honderden, elke keer dat ik het spel speelde, heb ook een tijdje geleden voor iemand anders hetzelfde gedaan... Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Speel je het op de PC of PS2? Dan kan je even je savegame uploaden, dan verover ik 'm wel eventjes. PC, maar ik ga eerst even verder met de storyline, dan probeer ik het zelf nog ff, en als er geen hond komt, mag jij het proberen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Of een andere manier, mocht je zelf geen gangmembers zien, is je homies recruiten. Richt op je homie, druk op G [PC] of pijl omhoog [PS2/Xbox] en ze zullen je volgen. Ga in een voertuig zitten, laat ze instappen en rijd naar je gebied. Rijd de straatjes door en laat ze schieten, ze doen dat automatisch als ze een vijandig ganglid zien. @ hieronder: Nu weet je zeker dat je ze merkt...als je ze zelf niet ziet, kan je altijd hulpmiddelen gebruiken óm ze te zien. Bewerkt: 17 juli 2008 door VWO-er Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) ja maar dan moeten die ballas wel in dat ENE gebiedje zijn die hij moet veroveren... en die waren er niet... EDIT @ hierboven ja da kan maar meestal als de ballas jou zien proberen ze als snel op je te schieten... dus hoef je eigenlijk niemand mee te nemen, maar iemand meenemen kan inderdaad geen kwaad Bewerkt: 17 juli 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Je kan de cheat ONLYHOMIESALLLOWED invoeren, dan lopen er allemaal gangleden rond, dus ook Ballas, en die cheat heeft voor zover ik weet geen negatief effect op je savegame. En anders kan je proberen gewoon in dat gebied te staan en een hele hoop normale auto's kapot te knallen. Meestal komen de gangleden van dat gebied dan ook wel. Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 dat ik daar niet op gekomen was, k ben meestal ook de gene die codes gebruikt om het spel uit te spelen Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Je kan de cheat ONLYHOMIESALLLOWED invoeren, dan lopen er allemaal gangleden rond, dus ook Ballas, en die cheat heeft voor zover ik weet geen negatief effect op je savegame.En anders kan je proberen gewoon in dat gebied te staan en een hele hoop normale auto's kapot te knallen. Meestal komen de gangleden van dat gebied dan ook wel. Ik was je voor.. Maar als ik de Ballas het gebied ernaast laat veroveren(duurt wel even) en dan probeer ik ze daarheen te loodsen en dan de grond inneem.. -------------------------------- Even wat anders, kan iemand even het 2e deel van 'End of the Line' doen, met Tenpenny's Firetruck & Sweet opvangen. Beetje irritant met Rellen als je grond wil veroveren Missie: End of the Line - deel 2 Cheats: Als het nodig is Versie: 2 Extra: Je mag het stukje Ballas grond(zie kaartje boven), ook proberen over te nemen. (niet alles ) Edit: Vreemd dat er opeens een andere savegame is, maar ik ken hem wel is oud, maar die heb ik zeker niet opgeslagen? Nouja, hier in ieder geval de goede. GTASAsf4.b Bewerkt: 18 juli 2008 door _Mouser_ Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Hoezo lastig met rellen? Die Feltzer is overal tegen bestand: tegen botsen, vuur en kogels. Je moet je niets aantrekken van die Vagos e.d. En aanvragen horen thuis in het Savegame Aanvraag subforum. Edit: Dat is absoluut niet de goede savegame .. laatste missie die gehaald is is Home Invasion, je kan geen gebieden overnemen en zeker geen End of the Line spelen. Edit 2: In deze savegame is wederom het 2de deel van End of the Line niet speelbaar, ik snap waarom het jou niet lukte om dat gebied over te nemen: slechte wapens! Je had bijvoorbeeld geen sniper om een ballas op grote afstand vanaf dat gebied neer te knallen als die 200m verderop stonden. Vanaf het eerste moment dat ik in dat gebied stond stonden er 4 of 5 Ballas aan de overkant. Ik heb dat gebied dus heel simpel kunnen veroveren, heb wel je Micro SMG vervangen voor een SMG en de AK47 voor een M4. Ik heb geen geld uitgegeven (ook niet voor de wapens). Succes verder. Bewerkt: 18 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.