Jump to content

Ballas Lokken

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoezo lastig met rellen? Die Feltzer is overal tegen bestand: tegen botsen, vuur en kogels. Je moet je niets aantrekken van die Vagos e.d. ^_^

En aanvragen horen thuis in het Savegame Aanvraag subforum. ;)

Edit: Dat is absoluut niet de goede savegame :N .. laatste missie die gehaald is is Home Invasion, je kan geen gebieden overnemen en zeker geen End of the Line spelen. :bonk:

Edit 2: In deze savegame is wederom het 2de deel van End of the Line niet speelbaar, ik snap waarom het jou niet lukte om dat gebied over te nemen: slechte wapens! Je had bijvoorbeeld geen sniper om een ballas op grote afstand vanaf dat gebied neer te knallen als die 200m verderop stonden. Vanaf het eerste moment dat ik in dat gebied stond stonden er 4 of 5 Ballas aan de overkant. Ik heb dat gebied dus heel simpel kunnen veroveren, heb wel je Micro SMG vervangen voor een SMG en de AK47 voor een M4. Ik heb geen geld uitgegeven (ook niet voor de wapens). Succes verder. ^_^

Je had bijvoorbeeld geen sniper om een ballas op grote afstand vanaf dat gebied neer te knallen als die 200m verderop stonden. - Wapens waren het probleem niet, en het was puur toeval dat er wat stonden, want bij mij stonden ze er niet.

Als ik zelf de savegame opstart, is het geen probleem, ik kan gewoon verder gaan met ´End of the Line´

Misschien kan iemand anders even kijken?

Geplaatst: (bewerkt)
Wapens waren het probleem niet, en het was puur toeval dat er wat stonden, want bij mij stonden ze er niet.

Als ik zelf de savegame opstart, is het geen probleem, ik kan gewoon verder gaan met ´End of the Line´

Misschien kan iemand anders even kijken?

Zet dan je Draw Distance maximaal, dan zie je ze ook als ze veel verderop staan. Ik zal zo ff dit bericht aanpassen met het 3de deel van End of the Line, ik had waarschijnlijk niet goed gekeken. :7

Edit: Het 3de deel gehaald. Beloning: respect+ en $250.000.

Doordat je 2 grote voertuigen in je garage had gezet kan je deze er niet meer uithalen. Daarom heb ik 2 extra cadeautjes in je garage gezet. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst: (bewerkt)
Je kan de cheat ONLYHOMIESALLLOWED invoeren, dan lopen er allemaal gangleden rond, dus ook Ballas, en die cheat heeft voor zover ik weet geen negatief effect op je savegame.

En anders kan je proberen gewoon in dat gebied te staan en een hele hoop normale auto's kapot te knallen. Meestal komen de gangleden van dat gebied dan ook wel.

Voor de cheaters: Gewoon cheats intikken die handig zijn(zoals die van Lance bijv).

Voor de non cheaters: kijk even de andere kant op. Dan spawnen ze wel (dat gebeurt ook met voertuigen).

Bewerkt: door GTA freakje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...