dexter909 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Ik heb een fout met vista ik denk dat hij makelijk op te lossen is maar tog ik wil niet met mijn pc rommelen ! : Als ik iets van die handling op wil slaan zegt hij : Kan het bestand blablablablablabla niet maken controleer of de juiste pad of bestands naam is ingevoerd. :S Als ik me GTA SA map op alleen lezen heb gezet sprinkt hij weer trug als ik hem op nieuw open. Misschien heeft het daar mee temaken ? Dexter, al vast bedankt ! Bewerkt: 17 juli 2008 door dexter909 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ja, dat ligt inderdaad aan het alleen lezen. De bekende fout is dat 'ie weer terugsprinkt naar ''aan''. Dat kun je het makkelijkste omzeilen door het bestand dat je wil wijzigen naar het bureaublad te verplaatsen en dan daar alleen lezen uit te schakelen. Nu kun je het wel wijzigen en moet je erna het bestand weer terugplaatsen in de data map. Reageren
dexter909 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Oke heel erg bedankt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.