[B]ig [S]moke Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Wat vinden jullie van de TV in GTA4 Nuttig? Of niet.. Zelf vind ik hem niet echt nuttig, want ik heb op de TV gezien dat er op donderdag avond ofzo een film kwam.. Die kwam dus niet.. Ook een beetje stom Wat is jullie mening ??? Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Wat vinden jullie van de TV in GTA4 Nuttig? Of niet.. Zelf vind ik hem niet echt nuttig, want ik heb op de TV gezien dat er op donderdag avond ofzo een film kwam.. Die kwam dus niet.. Ook een beetje stom Wat is jullie mening ??? Die tv-reclames op de computer kloppen ook inderdaad geen bal van :') Ik vind 't wel leuk om af en toe eens te kijken, maar om echt uren te blijven kijken is ook niks. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Hmm, volgens mij was hier al een topic over. Heb alleen niet zoveel zin om te zoeken. En volgens mij wordt deze ook zo gesloten. Maar om toch nog een beetje aardig te zijn, ik vind de TV nog wel eens geinig. Maar die horrorfilm daar heb je ook niet veel aan, een heel avondje zo'n film kijken in een game.. Kijk toch van die 3e rangs films op Veronica ofzo behalve die ene die nu komt, die horrorfilm.. kijken of dat wat is . Maar genoeg offtopic, ga maar door met het echte topic.. Het internet, dat is pas leuk. @hierboven: Die zijn ook voor de grap (zal je vast wel weten). Bewerkt: 17 juli 2008 door Uitroepteken Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 nee soms zijn er wel wat grappige filmpjes,,maar na een tijdje begint het saai te worden Reageren
IronBullet Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Je hebt er niks aan alleen het is wel grapig en met die missie van die bank overval kwam ook op TV XD Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Niet nuttig, Maar die Halo-namaak serie is wel leuk, maar ook niet eeuwig leuk. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Niet nuttig,Maar die Halo-namaak serie is wel leuk, maar ook niet eeuwig leuk. Zoals ik al zei: 10 minuten kijken: ok, maar uren genieten: Nee. Btw @ dat ventje dat zegt dat ik mijn berichten opstel als een gedicht, maar niet rijm: Ok en Nee rijmt toch? liar :o Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Niet nuttig,Maar die Halo-namaak serie is wel leuk, maar ook niet eeuwig leuk. Zoals ik al zei: 10 minuten kijken: ok, maar uren genieten: Nee. Btw @ dat ventje dat zegt dat ik mijn berichten opstel als een gedicht, maar niet rijm: Ok en Nee rijmt toch? liar :o Wie noemt jou gedichten reactie's hier gedichten? Die zie ik hier niet bijstaan.. @Over de TV.. Wel jammer dat er steeds hetzelfde opkomt.. Miscchien is de DLC wel nieuwe programma's, lijkt me wel lachen. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Niet nuttig,Maar die Halo-namaak serie is wel leuk, maar ook niet eeuwig leuk. Zoals ik al zei: 10 minuten kijken: ok, maar uren genieten: Nee. Btw @ dat ventje dat zegt dat ik mijn berichten opstel als een gedicht, maar niet rijm: Ok en Nee rijmt toch? liar :o Wie noemt jou gedichten reactie's hier gedichten? Die zie ik hier niet bijstaan.. @Over de TV.. Wel jammer dat er steeds hetzelfde opkomt.. Miscchien is de DLC wel nieuwe programma's, lijkt me wel lachen. ja telkens als ik die tv aan doe zie ik die docomantaire over LC Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Niet nuttig,Maar die Halo-namaak serie is wel leuk, maar ook niet eeuwig leuk. Zoals ik al zei: 10 minuten kijken: ok, maar uren genieten: Nee. Btw @ dat ventje dat zegt dat ik mijn berichten opstel als een gedicht, maar niet rijm: Ok en Nee rijmt toch? liar :o Wie noemt jou gedichten reactie's hier gedichten? Die zie ik hier niet bijstaan.. @Over de TV.. Wel jammer dat er steeds hetzelfde opkomt.. Miscchien is de DLC wel nieuwe programma's, lijkt me wel lachen. ja telkens als ik die tv aan doe zie ik die docomantaire over LC die is soms geinig, maar verder heel erg slaapverwekkend. Ik hoop dat ze bij de DLC een soort Monsterjam doen maar dan natuurlijk wel met humor. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Niet nuttig,Maar die Halo-namaak serie is wel leuk, maar ook niet eeuwig leuk. Zoals ik al zei: 10 minuten kijken: ok, maar uren genieten: Nee. Btw @ dat ventje dat zegt dat ik mijn berichten opstel als een gedicht, maar niet rijm: Ok en Nee rijmt toch? liar :o Wie noemt jou gedichten reactie's hier gedichten? Die zie ik hier niet bijstaan.. @Over de TV.. Wel jammer dat er steeds hetzelfde opkomt.. Miscchien is de DLC wel nieuwe programma's, lijkt me wel lachen. ja telkens als ik die tv aan doe zie ik die docomantaire over LC die is soms geinig, maar verder heel erg slaapverwekkend. Ik hoop dat ze bij de DLC een soort Monsterjam doen maar dan natuurlijk wel met humor. Ik snap helemaal niks van die documantaire Monsterjam lijkt me wel hard Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Niet nuttig,Maar die Halo-namaak serie is wel leuk, maar ook niet eeuwig leuk. Zoals ik al zei: 10 minuten kijken: ok, maar uren genieten: Nee. Btw @ dat ventje dat zegt dat ik mijn berichten opstel als een gedicht, maar niet rijm: Ok en Nee rijmt toch? liar :o Wie noemt jou gedichten reactie's hier gedichten? Die zie ik hier niet bijstaan.. @Over de TV.. Wel jammer dat er steeds hetzelfde opkomt.. Miscchien is de DLC wel nieuwe programma's, lijkt me wel lachen. ja telkens als ik die tv aan doe zie ik die docomantaire over LC die is soms geinig, maar verder heel erg slaapverwekkend. Ik hoop dat ze bij de DLC een soort Monsterjam doen maar dan natuurlijk wel met humor. Ik snap helemaal niks van die documantaire Monsterjam lijkt me wel hard Lijkt me best lollig, dan kunnen we auto's platrijden met een Meeting :') Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Het is niet nuttig maar ik vind het wel grappig om af en toe tv te kijken bijvoorbeeld republican space rangers en I'm Rich Reageren
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Het is niet nuttig maar ik vind het wel grappig om af en toe tv te kijken bijvoorbeeld republican space rangers en I'm Rich ja of soms naar die comedy club op tv met hoe heet die gast ook al weer. :cya: Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Het is niet nuttig maar ik vind het wel grappig om af en toe tv te kijken bijvoorbeeld republican space rangers en I'm Rich ja of soms naar die comedy club op tv met hoe heet die gast ook al weer. :cya: Die neger is saai :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.