Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Het is niet nuttig maar ik vind het wel grappig om af en toe tv te kijken bijvoorbeeld republican space rangers en I'm Rich Republican Space Rangers vind ik eigenlijk debiel :') I'm Rich is melig. Reageren
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) nee die lichte gast. Bewerkt: 19 juli 2008 door cj101 Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 nee die lichte gast. Of Diamant-implantaatmeisje met d'r 950 biljoen. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 nee die lichte gast. Of Diamant-implantaatmeisje met d'r 950 biljoen. En haar sportwagens, waarbij een nietsportwagen Sentinel tussen staat. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 nee die lichte gast. Of Diamant-implantaatmeisje met d'r 950 biljoen. En haar sportwagens, waarbij een nietsportwagen Sentinel tussen staat. Of TonieMcTonie met z'n debiele logo en die 15 Infernusjes die allemaal exact het zelfde zijn. Volgens mij is die presentator kleurenblind, want 't zijn wel allemaal verschillende kleuren :o Reageren
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 of die reclame van whiz wirelez phones. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Of van die verzekering, als die 'per ongeluk' iemand met een shotgun in de rug schiet, of 'per ongeluk' iemand opblaast met een rpg. Reageren
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Of van die verzekering, als die 'per ongeluk' iemand met een shotgun in de rug schiet, of 'per ongeluk' iemand opblaast met een rpg. ja die is ook lol Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Of van die verzekering, als die 'per ongeluk' iemand met een shotgun in de rug schiet, of 'per ongeluk' iemand opblaast met een rpg. Of na zo'n tv-show van Katt Williams, ineens een stuk of 30 sponsors xD Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Of van die verzekering, als die 'per ongeluk' iemand met een shotgun in de rug schiet, of 'per ongeluk' iemand opblaast met een rpg. Of na zo'n tv-show van Katt Williams, ineens een stuk of 30 sponsors xD Of die neger met die M op zijn infernus? Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Of van die verzekering, als die 'per ongeluk' iemand met een shotgun in de rug schiet, of 'per ongeluk' iemand opblaast met een rpg. Of na zo'n tv-show van Katt Williams, ineens een stuk of 30 sponsors xD Of die neger met die M op zijn infernus? TonieMcTonie, scrol eens een klein beetje :') Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Of van die verzekering, als die 'per ongeluk' iemand met een shotgun in de rug schiet, of 'per ongeluk' iemand opblaast met een rpg. Of na zo'n tv-show van Katt Williams, ineens een stuk of 30 sponsors xD Of die neger met die M op zijn infernus? TonieMcTonie, scrol eens een klein beetje :') Ohh, kan best, Of met die baby zwaarden, die zijn dom, netzoals andere zwaardenshows, je kunt ze niet bestellen ofzo. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Of van die verzekering, als die 'per ongeluk' iemand met een shotgun in de rug schiet, of 'per ongeluk' iemand opblaast met een rpg. Of na zo'n tv-show van Katt Williams, ineens een stuk of 30 sponsors xD Of die neger met die M op zijn infernus? TonieMcTonie, scrol eens een klein beetje :') Ohh, kan best, Of met die baby zwaarden, die zijn dom, netzoals andere zwaardenshows, je kunt ze niet bestellen ofzo. Idd, steeds als ik bel is de lijn doodgehakt. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 het dooiste vind ik die documantaire Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 het dooiste vind ik die documantaire Ik zap daar altijd voorbij, maar als ik 2 zenders verder zit, heb ik weer zo'n docu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.