Cabyon Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Eej lezers, ik heb een nogal rare mededeling over fifa 08. Ik la sop een site met hints over fifa 08, samengesteld door spelers, dat ene spits Arguèro van Atletico Madrid een beetje raar maar dan onzettend goed. Ik speel het namelijk ook (Het veranderen van mannetje irriteert me mateloos. Maargoed, die Arguéro is bij coach 08 een beetje té goed. In het derde seizoen bij coach, (Ik heb hem gekocht voor 24 miljoen) staat hij in de spits 95. Nu komt het rare. In centrale verdedeging is 106! Dit kan toch niet?! Het hoogste is 99! Mvg, Cabyon Reageren
dark-heaven Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Dat heb je bij FIFA 07 ook, als je SOMMIGE spelers in de CV zet, worden ze heel goed, maar eigenlikj tog niet want: Alleen bij "Teamanagement" is dat, het is gewoon een bug. Als je dan kijkt bij "Je team beheren" (dus vlak voor de wedstrijd), zal Aguero niet hoger zijn dan 60 Snap je? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Dat heb je bij FIFA 07 ook, als je SOMMIGE spelers in de CV zet, worden ze heel goed, maar eigenlikj tog niet want:Alleen bij "Teamanagement" is dat, het is gewoon een bug. Als je dan kijkt bij "Je team beheren" (dus vlak voor de wedstrijd), zal Aguero niet hoger zijn dan 60 Snap je? ik snap het in ieder geval niet dark-heaven. Sorry van het naar boven halen van dit topic, maar ik heb altijd geweten dat spelers doorgroeien in de Careermode. 99 is dan niet meer het maximale. Ik weet niet of dit ook nog steeds het geval is bij FIFA08, maar bij de delen daarvoor in ieder geval wel. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ik snap het in ieder geval niet dark-heaven. Sorry van het naar boven halen van dit topic, maar ik heb altijd geweten dat spelers doorgroeien in de Careermode. 99 is dan niet meer het maximale. Ik weet niet of dit ook nog steeds het geval is bij FIFA08, maar bij de delen daarvoor in ieder geval wel. 99 Is het maximale op de hele fifa reeks, including Fifa 08. Als je bij fifa 08 je poppetje blijft trainen tot 99 zal ie niet meer hoger kunnen. Ik heb geen idee van het Aguero gebeuren en ik denk dat het gewoon een bug is, maar wat maakt het ook uit. Het is gewoon handig, ik weet niet of dit ook zo is als je bijv. zelf een RV maakt en die je dan altijd in de spits zet toch 99 en dan is ie bij RV in een keer 103, maarja dat moet je zelf even gaan uitzoeken als je het wil weten . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.