Gijsso Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Train -> Hmmm? Zul je wel niet inkunnen denk ik, of het zijn gewoon die metro's van nu, maar dan bestuurbaar Heb was eerst de bedoeling dat het Liberty State werd, en niet Liberty City alleen (in het begin van IV 6x zo groot. Dus een hele staat). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Train -> Hmmm? Zul je wel niet inkunnen denk ik, of het zijn gewoon die metro's van nu, maar dan bestuurbaar Heb was eerst de bedoeling dat het Liberty State werd, en niet Liberty City alleen (in het begin van IV 6x zo groot. Dus een hele staat). Dus... dat ene topic van die extra steden zal dn ook kloppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Dit staat onderaan in diezelfde data:*** Ik zie hier heel veel voertuigen die uit vorige GTA's komen, en (nog) niet toegevoegd zijn voor GTA IV, om maar wat te noemen: Rustler -> We kennen het kleine beestje nog wel van GTA SA Vliegtuig in SA, Lijkt op een WOII vliegtuig Coach -> Tot nu toe hebben de meeste GTA's een Coach, en sommige ook een Bus dus waarom moet hier de Coach nog achterblijven Moderne bus Dozer -> Herkennen we dat leuke beest nog? Kart -> Misschien was de kartbaan al een hint? Convrt -> Convertible? Geen idee wat dat gaat worden Mtruck -> Monstertruck? Eindelijk een wagen die bóven de Patriot staat. Train -> Hmmm? Zul je wel niet inkunnen denk ik, of het zijn gewoon die metro's van nu, maar dan bestuurbaar Tall -> Geen idee wat dat is Vortex -> De lang-gemiste hovercraft Tank -> Waarom heb ik 't gevoel dat die bij 't gebouw van de VN komt te staan? Bfinj -> Geen idee wat dat is BF Injection - GTA SA en GTA VC Shamal -> Vergis ik me of was dat ook een vliegtuig? Het is een vliegtuig in GTA SA, die lijken op die kleine jets in het vliegveld van LC Harrier -> Herken de naam, maar verder even niet Hydra Upright -> Nooit van gehoord Neveda -> Dat was toch dat grote vliegtuig? Propellorvliegtuig, 2 propellors waar meestal de straalmotoren zitten. Moet je in vliegen in een missie in SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Dit staat onderaan in diezelfde data:*** Ik zie hier heel veel voertuigen die uit vorige GTA's komen, en (nog) niet toegevoegd zijn voor GTA IV, om maar wat te noemen: Rustler -> We kennen het kleine beestje nog wel van GTA SA Vliegtuig in SA, Lijkt op een WOII vliegtuig Coach -> Tot nu toe hebben de meeste GTA's een Coach, en sommige ook een Bus dus waarom moet hier de Coach nog achterblijven Moderne bus Dozer -> Herkennen we dat leuke beest nog? Kart -> Misschien was de kartbaan al een hint? Convrt -> Convertible? Geen idee wat dat gaat worden Mtruck -> Monstertruck? Eindelijk een wagen die bóven de Patriot staat. Train -> Hmmm? Zul je wel niet inkunnen denk ik, of het zijn gewoon die metro's van nu, maar dan bestuurbaar Tall -> Geen idee wat dat is Vortex -> De lang-gemiste hovercraft Tank -> Waarom heb ik 't gevoel dat die bij 't gebouw van de VN komt te staan? Bfinj -> Geen idee wat dat is BF Injection - GTA SA en GTA VC Shamal -> Vergis ik me of was dat ook een vliegtuig? Het is een vliegtuig in GTA SA, die lijken op die kleine jets in het vliegveld van LC Harrier -> Herken de naam, maar verder even niet Hydra Upright -> Nooit van gehoord Neveda -> Dat was toch dat grote vliegtuig? Propellorvliegtuig, 2 propellors waar meestal de straalmotoren zitten. Moet je in vliegen in een missie in SA Was ik de Rustler aan het verwisselen met de Hustler ofzo? :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Dit staat onderaan in diezelfde data:*** Ik zie hier heel veel voertuigen die uit vorige GTA's komen, en (nog) niet toegevoegd zijn voor GTA IV, om maar wat te noemen: Rustler -> We kennen het kleine beestje nog wel van GTA SA Vliegtuig in SA, Lijkt op een WOII vliegtuig Coach -> Tot nu toe hebben de meeste GTA's een Coach, en sommige ook een Bus dus waarom moet hier de Coach nog achterblijven Moderne bus Dozer -> Herkennen we dat leuke beest nog? Kart -> Misschien was de kartbaan al een hint? Convrt -> Convertible? Geen idee wat dat gaat worden Mtruck -> Monstertruck? Eindelijk een wagen die bóven de Patriot staat. Train -> Hmmm? Zul je wel niet inkunnen denk ik, of het zijn gewoon die metro's van nu, maar dan bestuurbaar Tall -> Geen idee wat dat is Vortex -> De lang-gemiste hovercraft Tank -> Waarom heb ik 't gevoel dat die bij 't gebouw van de VN komt te staan? Bfinj -> Geen idee wat dat is BF Injection - GTA SA en GTA VC Shamal -> Vergis ik me of was dat ook een vliegtuig? Het is een vliegtuig in GTA SA, die lijken op die kleine jets in het vliegveld van LC Harrier -> Herken de naam, maar verder even niet Hydra Upright -> Nooit van gehoord Neveda -> Dat was toch dat grote vliegtuig? Propellorvliegtuig, 2 propellors waar meestal de straalmotoren zitten. Moet je in vliegen in een missie in SA Was ik de Rustler aan het verwisselen met de Hustler ofzo? :') Btw, de BF- Injection is een soort strandbuggy Maar een Kart in GTA IV? Ik weet niet hoe het gaat zitten met de schade, want als je tegen een drempel rijdt, zullen je wielen al blokkeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Dit staat onderaan in diezelfde data:*** Ik zie hier heel veel voertuigen die uit vorige GTA's komen, en (nog) niet toegevoegd zijn voor GTA IV, om maar wat te noemen: Rustler -> We kennen het kleine beestje nog wel van GTA SA Vliegtuig in SA, Lijkt op een WOII vliegtuig Coach -> Tot nu toe hebben de meeste GTA's een Coach, en sommige ook een Bus dus waarom moet hier de Coach nog achterblijven Moderne bus Dozer -> Herkennen we dat leuke beest nog? Kart -> Misschien was de kartbaan al een hint? Convrt -> Convertible? Geen idee wat dat gaat worden Mtruck -> Monstertruck? Eindelijk een wagen die bóven de Patriot staat. Train -> Hmmm? Zul je wel niet inkunnen denk ik, of het zijn gewoon die metro's van nu, maar dan bestuurbaar Tall -> Geen idee wat dat is Vortex -> De lang-gemiste hovercraft Tank -> Waarom heb ik 't gevoel dat die bij 't gebouw van de VN komt te staan? Bfinj -> Geen idee wat dat is BF Injection - GTA SA en GTA VC Shamal -> Vergis ik me of was dat ook een vliegtuig? Het is een vliegtuig in GTA SA, die lijken op die kleine jets in het vliegveld van LC Harrier -> Herken de naam, maar verder even niet Hydra Upright -> Nooit van gehoord Neveda -> Dat was toch dat grote vliegtuig? Propellorvliegtuig, 2 propellors waar meestal de straalmotoren zitten. Moet je in vliegen in een missie in SA Was ik de Rustler aan het verwisselen met de Hustler ofzo? :') Btw, de BF- Injection is een soort strandbuggy Maar een Kart in GTA IV? Ik weet niet hoe het gaat zitten met de schade, want als je tegen een drempel rijdt, zullen je wielen al blokkeren. Maarehh... waar in liberty city is een drempel? Behalve in de garage van Stevie dan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Dit staat onderaan in diezelfde data:*** Ik zie hier heel veel voertuigen die uit vorige GTA's komen, en (nog) niet toegevoegd zijn voor GTA IV, om maar wat te noemen: Rustler -> We kennen het kleine beestje nog wel van GTA SA Vliegtuig in SA, Lijkt op een WOII vliegtuig Coach -> Tot nu toe hebben de meeste GTA's een Coach, en sommige ook een Bus dus waarom moet hier de Coach nog achterblijven Moderne bus Dozer -> Herkennen we dat leuke beest nog? Kart -> Misschien was de kartbaan al een hint? Convrt -> Convertible? Geen idee wat dat gaat worden Mtruck -> Monstertruck? Eindelijk een wagen die bóven de Patriot staat. Train -> Hmmm? Zul je wel niet inkunnen denk ik, of het zijn gewoon die metro's van nu, maar dan bestuurbaar Tall -> Geen idee wat dat is Vortex -> De lang-gemiste hovercraft Tank -> Waarom heb ik 't gevoel dat die bij 't gebouw van de VN komt te staan? Bfinj -> Geen idee wat dat is BF Injection - GTA SA en GTA VC Shamal -> Vergis ik me of was dat ook een vliegtuig? Het is een vliegtuig in GTA SA, die lijken op die kleine jets in het vliegveld van LC Harrier -> Herken de naam, maar verder even niet Hydra Upright -> Nooit van gehoord Neveda -> Dat was toch dat grote vliegtuig? Propellorvliegtuig, 2 propellors waar meestal de straalmotoren zitten. Moet je in vliegen in een missie in SA Was ik de Rustler aan het verwisselen met de Hustler ofzo? :') Btw, de BF- Injection is een soort strandbuggy Maar een Kart in GTA IV? Ik weet niet hoe het gaat zitten met de schade, want als je tegen een drempel rijdt, zullen je wielen al blokkeren. Maarehh... waar in liberty city is een drempel? Behalve in de garage van Stevie dan.. Nou, volgens mij kent ie niet de stevigheid van een kart, met karts kun je springen van kleine jumps, die erger zijn dan drempels, botsen en een hele boel. Nog een bewijsje van stevigheid: Maar als de kart terug komt, ga ik volop IV doen Bewerkt: 18 juli 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 so long heftruck racen!!! kart racen door de straten van LC met een stuk of 20 man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 dat gaat zeker hard worden met die karts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) dat gaat zeker hard worden met die karts Als ze komen, we moeten nu niet te hard van stapelen gaan lopen. so long heftruck racen!!! kart racen door de straten van LC met een stuk of 20 man Met 20 man karten, terwijl er maar 16 spelers in een server kan Bewerkt: 18 juli 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 so long heftruck racen!!! kart racen door de straten van LC met een stuk of 20 man dat heftruckracen was mijn idee :') Jattert xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 so long heftruck racen!!! kart racen door de straten van LC met een stuk of 20 man dat heftruckracen was mijn idee :') Jattert xD Jattert? xD Je bedoelt 'Jatter' xD lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 so long heftruck racen!!! kart racen door de straten van LC met een stuk of 20 man dat heftruckracen was mijn idee :') Jattert xD ja nu heb jij een spelfout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Ontopic plz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 so long heftruck racen!!! kart racen door de straten van LC met een stuk of 20 man dat heftruckracen was mijn idee :') Jattert xD Ja duh! ennuh Ferry 't gaat om t idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.