Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 so long heftruck racen!!! kart racen door de straten van LC met een stuk of 20 man dat heftruckracen was mijn idee :') Jattert xD ja nu heb jij een spelfout Jattert is gewoon mijn woord voor Jatter :$ net als knettergaaf mijn woord is voor te gek :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 hmmmm eve vraagje: waar vind je die codes eigenlijk??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 hmmmm eve vraagje: waar vind je die codes eigenlijk??? In de hoofdpost staan 2 urls Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 hmmmm eve vraagje: waar vind je die codes eigenlijk??? In de hoofdpost staan 2 urls Succes! En op je CD, maar die kun je met een bepaald proggie openen, want nog niet vrijgegeven is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 hmmmm eve vraagje: waar vind je die codes eigenlijk??? In de hoofdpost staan 2 urls Succes! En op je CD, maar die kun je met een bepaald proggie openen, want nog niet vrijgegeven is? Zet een paar hackers aan het werk en betaal ze voor een half uurtje, zonder pauze. Dan heb je die prog zo :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 hmmmm eve vraagje: waar vind je die codes eigenlijk??? In de hoofdpost staan 2 urls Succes! En op je CD, maar die kun je met een bepaald proggie openen, want nog niet vrijgegeven is? Zet een paar hackers aan het werk en betaal ze voor een half uurtje, zonder pauze. Dan heb je die prog zo :') Als je even wacht, dan komt er al iemand met een proggie daarvoor, en dat is voor niks, en je weet het, alles wat gratis is, moet je pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 hmmmm eve vraagje: waar vind je die codes eigenlijk??? In de hoofdpost staan 2 urls Succes! En op je CD, maar die kun je met een bepaald proggie openen, want nog niet vrijgegeven is? Zet een paar hackers aan het werk en betaal ze voor een half uurtje, zonder pauze. Dan heb je die prog zo :') Als je even wacht, dan komt er al iemand met een proggie daarvoor, en dat is voor niks, en je weet het, alles wat gratis is, moet je pakken. Zal ik onthouden voor als ik een vriendin heb later :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 oow ok dus modden zal wel lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 mooi ontdektik denk dat die vliegtuigen geschrapt zijn omdat het niet past maar ik hoop zelf dat het voor de dlc is ik hoorde dat er geen vliegtuigen waren omdat ze geen 9:11 wilden. (Dat vliegtuigen dus banned waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 in 2008 zijn die er niet meer hoor dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 mooi ontdektik denk dat die vliegtuigen geschrapt zijn omdat het niet past maar ik hoop zelf dat het voor de dlc is ik hoorde dat er geen vliegtuigen waren omdat ze geen 9:11 wilden. (Dat vliegtuigen dus banned waren. 9/11's maak ik nog vaak zat hoor :') Je moest eens weten hoevaak ik vol tegen een gebouw knal met mijn heli, als ik net een bocht maak. Was pas geleden in multiplayer wel sjiek. 12 minuten later knalde ik er namelijk opnieuw tegenaan, dus net als 9/11 twee vliegtoestellen die zich tegen een gebouw aan klungelen :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 oow okdus modden zal wel lukken Het modden gaat wel moeilijk, zoals textures veranderen. Die gast heeft het al geflikt om in de menu's de dingen naar het Russisch te veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 oow okdus modden zal wel lukken Het modden gaat wel moeilijk, zoals textures veranderen. Die gast heeft het al geflikt om in de menu's de dingen naar het Russisch te veranderen. Russisch? lekker verstaanbaar dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Het is een 'proof of concept'. Het betekent dus dat modden te doen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Het is een 'proof of concept'. Het betekent dus dat modden te doen is. Het is wel te doen maarja dingen in het russisch zetten is een stuk makkelijker als mods maken zoals dat in SA is gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.