ikt Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Eigenlijk is het hetzelfde. De maker heeft het geflikt om TXD files te openen. Nu nog wachten op DFF bestanden. En dan kan het moddelen gaan beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Eigenlijk is het hetzelfde. De maker heeft het geflikt om TXD files te openen. Nu nog wachten op DFF bestanden. En dan kan het moddelen gaan beginnen. Ik hoop dat het ze snel lukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Eigenlijk is het hetzelfde. De maker heeft het geflikt om TXD files te openen. Nu nog wachten op DFF bestanden. En dan kan het moddelen gaan beginnen. Ik hoop dat het ze snel lukt Ik sta te popelen :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Maar sinds modden op consoles illegaal is komen de tools niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Maar sinds modden op consoles illegaal is komen de tools niet uit Dan toch maar gewoon wachten op de DLC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Maar sinds modden op consoles illegaal is komen de tools niet uit illegaal? dat hoor ik voor het eerst? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Maar sinds modden op consoles illegaal is komen de tools niet uit illegaal? dat hoor ik voor het eerst? Ik ook, maar ach, mij boeit 't niet veel: Ik ben niet zo'n fan daarvan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ik wel zou wel vet zijn om met BMW's enzo in gta 4 rond te rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ik wel zou wel vet zijn om met BMW's enzo in gta 4 rond te rijden Dat gebeurt al. Ze worden ook wel Sentinal's genoemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 die lijkt er niet echt veel op vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 die lijkt er niet echt veel op vind ik Ze zijn er toch echt van af geleid xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Oracle: BMW 6 series. Sentinel: BMW M3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Maar sinds modden op consoles illegaal is komen de tools niet uit maar wel op UT3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 mooi ontdektik denk dat die vliegtuigen geschrapt zijn omdat het niet past maar ik hoop zelf dat het voor de dlc is ik hoorde dat er geen vliegtuigen waren omdat ze geen 9:11 wilden. (Dat vliegtuigen dus banned waren. 9/11's maak ik nog vaak zat hoor :') Je moest eens weten hoevaak ik vol tegen een gebouw knal met mijn heli, als ik net een bocht maak. Was pas geleden in multiplayer wel sjiek. 12 minuten later knalde ik er namelijk opnieuw tegenaan, dus net als 9/11 twee vliegtoestellen die zich tegen een gebouw aan klungelen :') ja, ik ook ^^ blijft leuk om te doen, alleen 9/11 was met een vliegtuig met passagiers en geen heli Misschien maken anders te veel mensen er filmpjes van op youtube, dus hebben ze het maar weg gelaten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 ja het lijkt er inderdaad veel op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.