-GoldWing- Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hey, ik wil graag nog een game voor m,n oude xbox kopen maar ze worden niet meer verkocht. Weet iemand waarom ze niet meer worden gemaakt en verkocht en waar ik ze eventueel kan kopen? Greetzzz -GoldWing- Reageren
Sublime Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hey, ik wil graag nog een game voor m,n oude xbox kopen maar ze worden niet meer verkocht.Weet iemand waarom ze niet meer worden gemaakt en verkocht en waar ik ze eventueel kan kopen? Greetzzz -GoldWing- omdat de xbox360 uit is.. zo dwingen ze om jou de xdoos360 te kopen.. Reageren
Fuffie Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hey, ik wil graag nog een game voor m,n oude xbox kopen maar ze worden niet meer verkocht.Weet iemand waarom ze niet meer worden gemaakt en verkocht en waar ik ze eventueel kan kopen? Greetzzz -GoldWing- omdat de xbox360 uit is.. zo dwingen ze om jou de xdoos360 te kopen.. De Xbox is niks meer waard, als je nog 70 jaar wacht heb je de kans dat deze waard wordt Hetzelfde met de oude N64 games zijn nu veel geld waard ! Reageren
M4X Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hey, ik wil graag nog een game voor m,n oude xbox kopen maar ze worden niet meer verkocht.Weet iemand waarom ze niet meer worden gemaakt en verkocht en waar ik ze eventueel kan kopen? Greetzzz -GoldWing- Tsja, we zitten nu in een andere gamegeneratie. Gelukkig worden ze nog wel verkocht, als je op Marktplaats.nl bijvoorbeeld 'Xbox games' intypt, dan krijg je advertenties waarin er maarliefst 200 games worden aangeboden, voor erg weinig geld. Maak er dus gebruik van en wees andere Xbox bezitters voor, want over een tijdje zal het aantal Xbox spellen op Marktplaats steeds schaarser worden Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Op deze pagina van Bol.com staan nog een aantal Xbox games. Misschien heb je daar wat aan. Edit: De eerste link doet het niet, dus moet je gewoon even bij zoeken: Xbox in toetsen. Mvg, GTTO Bewerkt: 18 juli 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik denk dat het meer hier door komt, de Xbox heeft al niet zo'n heel goede naam. Vele remakes van spellen zoals Half Life 2 en Mafia zijn mislukt op de Xbox, en zijn vele mensen niet over te spreken. Terwijl op de PS2 deze games gewoon wel goed waren, vandaar dat er nog wel steeds PS2 spellen worden gemaakt. De Xbox 360 heeft zich bewezen als een goede console, omdat er veel exclusieve toppers op uit zijn. Vandaar dat Xbox spellen niet meer verkocht worden denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.