Sublime Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik heb een vraagje over het spel driver (1tm ?) hoeveel driver games bestaan er.. (als ik het bij google intyp krijg ik hardware en op youtube mallotige filmpjes) en zijn deze allemaal op de pc (ook) uitgebracht? en kan je ook rondlopen in alle drivers? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik heb een vraagje over het spel driver (1tm ?)hoeveel driver games bestaan er.. (als ik het bij google intyp krijg ik hardware en op youtube mallotige filmpjes) Als het goed is 5 spellen. en zijn deze allemaal op de pc (ook) uitgebracht?Op eentje na die alleen voor de psp uitgekomen is zijn ze allemaal op de pc uitgebracht.en kan je ook rondlopen in alle drivers? Dat kan pas vanaf Driver 2. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) hoeveel driver games bestaan er.. In totaal bestaan er 5 verschillende Driver games: 1: Driver 2: Driver 2 3: Driv3r 4: Driver: Parallel Lines 5: Driver 76 en zijn deze allemaal op de pc (ook) uitgebracht? Alle Drivers op Driver 76 na zijn voor de PC uitgbracht. Driver 76 is exclusief voor de PSP. en kan je ook rondlopen in alle drivers? Als ik het goed heb kun je alleen in de laatste drie Drivers rondlopen (Driv3r, Driver Parallel Lines, Driver 76). EDIT@Warrock: Volgens mij kan je niet rondlopen in Driver 2... Bewerkt: 18 juli 2008 door GTA-Freak2 Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) De volgende Drivers zijn er: 1. Driver (voor PC) 2. Driver 2 (alleen tegen gekomen voor GBA) 3. DTM Race Driver 2 (classic voor PC) 4. DTM Race Driver3 (classic voor PC) 5. Dtm/Toca Race Driver: Create & Race (DS) 6. Driv3r 3 (Xbox) 7. Driver 76 (alleen voor PSP) 8. Driver Parallel lines (voor PC, Wii, Xbox en PS2) 9. Race Driver Grid (Playstation 3, Xbox 360, DS en PC) Deze Drivers kun je o.a. vinden op: Bol.com, Nedgame.com, consoleshop.nl en Dimensionplus.nl Edit: Er zijn me al een paar leden voor Edit2: Volgens mij hoort dit topic in '''Free roaming & Race'' thuis ... Bewerkt: 18 juli 2008 door Global Reageren
Sublime Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 hoeveel driver games bestaan er.. In totaal bestaan er 5 verschillende Driver games: 1: Driver 2: Driver 2 3: Driv3r 4: Driver: Parallel Lines 5: Driver 76 en zijn deze allemaal op de pc (ook) uitgebracht? Alle Drivers op Driver 76 na zijn voor de PC uitgbracht. Driver 76 is exclusief voor de PSP. en kan je ook rondlopen in alle drivers? Als ik het goed heb kun je alleen in de laatste drie Drivers rondlopen (Driv3r, Driver Parallel Lines, Driver 76). EDIT@Warrock: Volgens mij kan je niet rondlopen in Driver 2... oke.. is er ook al 1tje voor ps3? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 oke.. is er ook al 1tje voor ps3? Nee tot nu toe is er geen Driver voor de Playstation 3, en het zal wel nog een heel tijdje duren voordat er een nieuwe Driver uitkomt, want er is zelfs nog geen nieuwe aangekondigd. Hopelijk komt er voor jou ooit nog een Driver uit, want de laatste Driver's kregen allesbehalve goede reviewcijfers en ze verkochten ook niet denderend. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Je kunt wel rondlopen in driver 2 maar je kunt niet schieten. Driv3r tot nu kun je wel schieten. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Maar in deel 2 had je wel hele mooie secret cars. Ik weet die in de legerbasis van Havana nog wel. Reageren
1974 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) oke.. is er ook al 1tje voor ps3? Nee tot nu toe is er geen Driver voor de Playstation 3, en het zal wel nog een heel tijdje duren voordat er een nieuwe Driver uitkomt, want er is zelfs nog geen nieuwe aangekondigd. Hopelijk komt er voor jou ooit nog een Driver uit, want de laatste Driver's kregen allesbehalve goede reviewcijfers en ze verkochten ook niet denderend. Driver 1 en 2 verkochten zoals de meeste gta,s maar de laatste twee niet meer, en er zijn wel nieuw beelden van een nieuwe Driver, ik moet alleen zeggen dat ik er niet het volste vertrouwen in heb, hun eerste twee games waren de bom de top.Hierboven@tja maar die mini is niet de enige. Studio dewolf@ kijk eens naar Tanner zijn schaduw en dan naar zijn handen. Bewerkt: 22 juli 2008 door 1973 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Driver 76 is geen aanrader, ik heb 18 euro betaald voor het spel. En het stelt geen reet voor, echt mega saai ! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 1973: Bedoel je van pistool in hand? Maar je kunt toch niet schieten in driver 2. Reageren
1974 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) 1973: Bedoel je van pistool in hand? Maar je kunt toch niet schieten in driver 2.Ze wilden hem pistolen geven, maar die hebben ze er toch na een lange tijd uit gehaald,maar ze zijn de schaduw van tanner vergeten, dus zijn schaduw heeft wel twee pistolen.Maar het is misschien beter zo, want tanner kan niet dood (te voet dan). Bewerkt: 23 juli 2008 door 1973 Reageren
Miek Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 1973: Bedoel je van pistool in hand? Maar je kunt toch niet schieten in driver 2.Ze wilden hem pistolen geven, maar die hebben ze er toch na een lange tijd uit gehaald,maar ze zijn de schaduw van tanner vergeten, dus zijn schaduw heeft wel twee pistolen.Maar het is misschien beter zo, want tanner kan niet dood (te voet dan). Heb je Driver 2? Post eens een screen van Tanner. Reageren
1974 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 1973: Bedoel je van pistool in hand? Maar je kunt toch niet schieten in driver 2.Ze wilden hem pistolen geven, maar die hebben ze er toch na een lange tijd uit gehaald,maar ze zijn de schaduw van tanner vergeten, dus zijn schaduw heeft wel twee pistolen.Maar het is misschien beter zo, want tanner kan niet dood (te voet dan). Heb je Driver 2? Post eens een screen van Tanner. Ja morgen, want mijn vader is nu naar bed en in die kamer staat de PS2 . Reageren
rjravi1 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) oke.. is er ook al 1tje voor ps3? Nee tot nu toe is er geen Driver voor de Playstation 3, en het zal wel nog een heel tijdje duren voordat er een nieuwe Driver uitkomt, want er is zelfs nog geen nieuwe aangekondigd. Hopelijk komt er voor jou ooit nog een Driver uit, want de laatste Driver's kregen allesbehalve goede reviewcijfers en ze verkochten ook niet denderend. Driver 1 en 2 verkochten zoals de meeste gta,s maar de laatste twee niet meer, en er zijn wel nieuw beelden van een nieuwe Driver, ik moet alleen zeggen dat ik er niet het volste vertrouwen in heb, hun eerste twee games waren de bom de top.Hierboven@tja maar die mini is niet de enige. Studio dewolf@ kijk eens naar Tanner zijn schaduw en dan naar zijn handen. ??? ik ken die wagens geen eens? die krijg je zeker als je driver2 hebt uitgespeelt of zijn het allemaal secret cars? weet je wat de laatste missie is van driver 2? Bewerkt: 23 juli 2008 door rjravi1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.