Dx11 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Die uit de Malibu en mijn favoriete huis is Vercettie Estate. die uit de malibu word vaak genoemd zeg... weet iedereen eigenlijk wel dat die een sexy showtje voor je geeft wanneer je de pole position asset voltooid hebt'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Ik vind die vrouw bij de mailubu achter de toog ( of zelfde bij de stripclub) en Candy Suxxx het mooist. Het mooiste huis is natuurlijk de Vercetty Estate, Maar ik zou er in het echt niet willen wonen. Dan zou ik liever in El Swanko, bij Vice Point wonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Ik vind die vrouw bij de mailubu achter de toog ( of zelfde bij de stripclub) en Candy Suxxx het mooist.Het mooiste huis is natuurlijk de Vercetty Estate, Maar ik zou er in het echt niet willen wonen. Dan zou ik liever in El Swanko, bij Vice Point wonen. ja alleen jammer dat je er niet in kan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Mercedes was anders ook niet slecht... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2007 Het mooiste huis vind ik die El Swanko en dat mens in de malibu club die achter de toonbank sta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2007 Ik ben het met je eens Pete-R Candy Suxxx! Mooiste huis: Uhm.... De bank en het Vercetti Estate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gansdar Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 de lekerste babe vind ik die in de malibu en mooiste huis tjah moeilijk verseti wel mooi maar te veel ruimte dus de garage in downtown is het mooist en handigst genoeg ruimte voor auto tank en binen 2 telen bij je heli en bij versti estate een heel stuk renen naar je heli en maar plaast voor 2 auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Candy Suxxx. Grote tieten heeft die. Maar als je met een sniper op haar in gaat zoomen is ze echt lelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Ik ben het met DenkaanHenk mee eens. Candy Sux dus. Mijn favorite huis(save house) is Sunshine autos. Lekker veel garage's om je gemodde auto's in te zeten. The GTA man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2007 Mijn favo huis is Sunshine Cars.Zoveel auto's garages en races.Gewoon top.Candy vind ik de mooiste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 De knapste meid vind ik Candy en het mooiste huis Daiz Mansion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grimgroove Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) ik vind zowel candy als mercedes bwurk. Die pedestrian in dat roze mantelpakje vind ik wel iets hebben (zelfde model die het doelwit krijgt uit Waste the wife) Heb haar al dikwijls willen doen instappen maar ze wil niet Bewerkt: 7 juni 2007 door Grimgroove Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kpaenen Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) huis: Vercetti Estate babe: Mercedes maar in het vercetti estate zou ik eigenlijk ook niet willen wonen pffffff zoveel te kuisen en volgens mij kiest iedereen candy omdat ze halfnaakt is Bewerkt: 15 juni 2007 door kpaenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forgotten Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 ikke mercedes cortez en vercetti estate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 Babe: Mercedes Cortez Huis: Ocean Hotel Tja, ik vind het nou wel een mooi hotel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.