Jump to content

tv kabel voor psp

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een tv kabel gekocht voor psp maar dan sluit ik al die kabeltjes aan op mijn tv met dezelfde kleuren en dan komt dat beeld op mijn tv maar als ik dan een spel wils spelen zegt die dat ik een composite av kabel moet aansluiten.

heeft iemand hier verstand van of heeft iemand een oplossing?

Geplaatst:

Heb je een gewone tv of een LCD/plasma? Kan zijn dat als jij een gewone televisie (beeldbuis) hebt dat je de kabel soort van een LCD/plasma gekocht hebt, die werken namelijk niet op een normale tv.

Geplaatst:

gewone tv maar ik heb ook op hd tv geprobeerd en daar is zelfde

en alles doet t op via die kabel ik kan wel bijvoorbeeld internetten of muziek of films afspelen met die kabel

maar zodra ik een spel wil starten dan pas vraagt die naar composite av ofzo.

Geplaatst:

Waaschijnlijk heb jij dan toch een ander soort kabel, die alleen foto's, films en dat soort beeldmateriaal kan afspelen en dus denk ik zelf beperkt is, om de kwaliteit beeldformaat van een game naar je HD tv te kunnen afspelen. Ik heb even op consoleshop gekeken en kwam deSony Component AV Cable tegen. Hierbij word vermeld dat je ook games ermee op je tv kunt spelen naast films/muziek ect.

Geplaatst:

die heb ik ook precies dezelfde en op het doosje staat ook dat je ook spellen af kan spelen

maar ik denk dat ik iets verkeerds doe want tv is ook een hd tv dus daar ligt het denk ik ook niet aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...