Jump to content

carspawner

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, ik heb een carspawner gedownload. maar als ik een auto wil, dan voer ik het ID in, klik op spawn vehicle, en als ik dan weer wil spelen crasht ie!? weet iemand hier iets op?

Geplaatst: (bewerkt)
hallo, ik heb een carspawner gedownload. maar als ik een auto wil, dan voer ik het ID in, klik op spawn vehicle, en als ik dan weer wil spelen crasht ie!? weet iemand hier iets op?

Een van de redenen kan zijn;

Als je een bepaalde auto wilt spawnen en je hebt die gemod, kan het zijn dat je de mod verkeerd geinstalleerd hebt.

Waardoor, telkens als die auto in beeld komt, je spel crasht.

Dan moet je gewoon ffetjes of de mod verwijderen, of de mod re-installeren.

Als dit niet werkt, proberen om Carspawner opnieuw te downloaden, of GTA re-installeren ;)

Verder zou ik het niet weten. :N

Bewerkt: door Mr. Sugo

Welke versie van San Andreas heb je? Met Versie 1 kun je modden, dus ook carspawner en dergelijke gebruiken. Als je met versie 2 speelt kan je waarschijnlijk geen Carspawner gebruiken. Omdat versie 2 niet te modden valt en inderdaad crasht. Om je je versie te Downgraden (als je v2 hebt) kijk je best hier hoe je dat moet doen. + Het is volledig legaal.

Alles over Downgraden vindt je hier: Klikkerdeklik

Met de nodige informatie. Weet je echter niet welke versie je hebt? Dat kan je altijd zien aan je Script.img bestandje. Dat zit ergens in Scripts in je San Andreas map op C:.

Is dat bestandje 568 kb, dan heb je versie 1.

Is dat bestandje 562 kb, dan heb je versie 2.

Als je inderdaad al V1. hebt heb ik geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn. Ik stel voor om dan de Carspawner nog eens te installeren. Mocht dat niet helpen is het ID verkeerd van je auto (denk ik)

Maargoed. Kijk eerst of je V1 hebt of V2.

Nou, veel geluk met je Carspawner mocht dit wat helpen :)

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:

Hey, bedankt, dit wist ik nog niet. :bier:

Ik wist al wel dat ik versie 1 had, maar niet dat je het zo kon zien. :tu:

Geplaatst:

Hey, bedankt, dit wist ik nog niet. :bier:

Ik wist al wel dat ik versie 1 had, maar niet dat je het zo kon zien. :tu:

Dat is de verkeerde manier... :puh: Om je versie te kunnen zien voor het modden (wat hier dus van toepassing is), moet je rechtsonder in je pauzemenu van GTA San Andreas kijken:

Wat staat er Welke versie heb je Kan je modden
Niets V1 Ja
V1.01 V1.01 Nee
V2.00 V2.00 Nee
In de laatste twee gevallen zul je moeten downgraden, al ben ik er nog niet helemaal zeker van of dat wel nodig is. Een trainer is in feite een aanvulling, en dus geen modificatie. Je moet de goede versie hebben om te kunnen modden (dus aanpassen). Je zou het kunnen proberen, maar ik ben er niet zeker van of het invloed heeft.
Geplaatst:

dankjulliewel voor alle reacties, maar hoe installeer je de carspawner dan???

ik start hem gewoon op uit de rar bestand.

Hangt er vanaf welke je bezit, want er zijn meerdere spawners. Lees de ReadMe van de spawner eens door. Meestal hoef je hem niet ergens neer te zetten of wijzigingen aan GTA San Andreas uit te voeren en kun je 'm direct opstarten, de trainer zal GTA San Andreas vaak automatisch (of met een druk op een knopje) herkennen. ID invoeren (op WikiGTA kan je die bij ieder voertuig vinden) en je auto wordt gespawned.

Edit: Zie hier nog een bericht met voertuigen die aan rails horen te zitten (treinen, die dingen) en die je niet moet spawnen, ze laten je game crashen.

Bewerkt: door VWO-er

Deze Carspawner gebruik ik zelf ook. Zoals VWO-er al zei, je moet niet dingen spawnen die op een rails of dergelijke horen, je kunt ze wel spawnen, maar zo vergroot je de kans op crashes. Ik zelf spawn soms wel eens een Tram in Los Santos bijv. maar dat gaat dan gewoon goed. Ik zeg niet dat het bij iedereen goed gaat, het is EIGEN RISICO!

En klik hier voor de ID's van alle voertuigen.

Readme van de Carspawner

Readme File:

Author: [DRuG]BazW

Prog: GTA:SA v1.0 EU/Hoodlum NoDVD

Trainer: Car Spawn v1.1

Date: 7/6/05

New in v1.1:

Hot Keys

Ingame ID typing

Some error checking

Instructions:

Control-S: This handy little hotkey will spawn the last vehicle you created.

Control-A: This allows you to type in any vehicle ID in game and have it spawned.

**NOTE** Dont try to spawn a train, bad things happen.

This trainer is only for EU GTA:SA exe's. If your using the No-DVD cracked exe by HOOdlum then your all good to go. Start GTA then run this trainer. Type in whatever ID you wanna spawn and your golden.

Thanks to Nonameo for for the trainer barebone and for the help with the hotkeys. Thanks to Jacob for the ideas and testing help.

Enjoy the trainer!

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:
Probeer anders deze carspawner, deze is wat eenvoudiger te installeren. :7

ik kan hem niet installeren, geeft aan dat hij beschadigd is

Geplaatst:
Probeer anders deze carspawner, deze is wat eenvoudiger te installeren. :7

ik kan hem niet installeren, geeft aan dat hij beschadigd is

Je moet het bestandje openen met WinRAR

Geplaatst:

Goed zo! Als je 'm uitgepakt hebt moet je in die map gaan :7 .. is namelijk ingepakt inclusief een mooi mapje. En als het dan nog niet lukt lijkt 't mij beter dat je hulp vraagt aan iemand in je directe omgeving die het voor jou doet op jou PC. Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...