thug Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 ik zit tien dagen bij mijn vader en ik heb mijn ps3 meegenomen bij hem kon ik mijn hdmi kabel niet aansluiten dus ik gebruikte een AV kabel maar toen ik dat aansloot had ik geen beeld of iets dus ik probeerde eens met een ander het ging ook niet dan de derde die ging ook al niet!! dan heb ik met een stofzuiger op gezeten nog eens geprobeert ging nog niet. wat mij wel opviel dat was als ik mijn ps3 aanzet dat het wel een flits had als hij opstart maar dan gebeurt er niets. weet iemand een oplossing hiervoor? Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Een AV-kabel? Alle kabels zitten al bij de playstation hoor. Je hoeft zxe alleen maar in het goede gaatje te duwen. Ook de rood, geel, witte kabel moeten in de TV. Als je dit hebt gedaan dan meot hij het wel doen hoor. Zet hem gewoon op AV. Of voor de oudere TV's: -2. Dan doet hij het wel als het goed is. Ook een tip: Zet je PS3 wel aan Dat kan ook nog wel eens helpen Reageren
thug Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 ik heb al av kabels gebruikt hoor en ja alles zit erin. Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Misschien werkt ie op de SCART stekker, blaas ook ff in de kabeltjes. Misschien zitten die verstopt met stof. Reageren
thug Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) heb al alles geprobeerd niets werkt. en drie AV kabels die kapot zijn lijkt me onmogelijk dus het ligt mischien aan de tv of ps3. ofwel heb ik iets over het hoofd gezien?! Bewerkt: 18 juli 2008 door thug Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 heb al alles geprobeerd niets werkt.en drie AV kabels die kapot zijn lijkt me onmogelijk dus het ligt mischien aan de tv of ps3. ofwel heb ik iets over het hoofd gezien?! Aangezien jij met HDMI hebt liggen klooien, denk ik dat die nog op HDMI staat en daardoor geen beeld heeft, hoe je het kan oplossen weet ik niet. Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Je trekt de woorden uit mijn mond. Even denken... Even gegoogeld: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=26115038 Je moet dus het stroomknopje netzolang indrukken tot hij de instellingen reset. Bewerkt: 19 juli 2008 door IV trailer Reageren
thug Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) oh yes thx ik wist dat het daaraan lag merci gasten nu nog een usb kabeltje kopen en alles is in orde heb juist een nieuwe controller gekocht maar mijn usb kabeltje ligt nog bij mijn moeder maar die is tien dagen op reis. of mischien leen ik wel één van een vriend. Bewerkt: 19 juli 2008 door thug Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 oh yes thx ik wist dat het daaraan lag merci gasten nu nog een usb kabeltje kopen en alles is in orde heb juist een nieuwe controller gekocht maar mijn usb kabeltje ligt nog bij mijn moeder maar die is tien dagen op reis. of mischien leen ik wel één van een vriend. Zeg je nog als het gelukt is? Reageren
thug Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 oh yes thx ik wist dat het daaraan lag merci gasten nu nog een usb kabeltje kopen en alles is in orde heb juist een nieuwe controller gekocht maar mijn usb kabeltje ligt nog bij mijn moeder maar die is tien dagen op reis. of mischien leen ik wel één van een vriend. Zeg je nog als het gelukt is? is gelukt heb het direct geprobeert !! Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 oh yes thx ik wist dat het daaraan lag merci gasten nu nog een usb kabeltje kopen en alles is in orde heb juist een nieuwe controller gekocht maar mijn usb kabeltje ligt nog bij mijn moeder maar die is tien dagen op reis. of mischien leen ik wel één van een vriend. Zeg je nog als het gelukt is? is gelukt heb het direct geprobeert !! Oke, blij om te horen dat er weer een tevreden klant is! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.