kamranoi Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 eey allemaal, ik heb teveel biker panden overgenomen, nu haten ze mij en plegen ze oM de minuut een driveby, weeT iemand hoe je dAar van af komt? Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Heb je alle Biker panden? Of bijna allemaal. Een optie om ze uit te roeien is door alle gebouwen te veroveren. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Je zou alle Empire Buildings kunnen uitroeien van de Bikers, dan heb je geen last meer van ze. Alhoewel, ze dan nog niet helemaal zijn verdwenen maar ze vallen je alleen niet meer aan. Meer info over de Empire Buildings, klik -->hier<-. Veel succes! Bewerkt: 18 juli 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
Miek Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 En de allerlaatste Empire Building kan je maar hebben na de Storyline . Reageren
kamranoi Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 ik hoef er nog maar 1maar_daar stAat geen voertuig, dus kan ik die pand niet veroveren. ik heb de C-los al uit geroeid die zijn vet makkelijk te verslAan Reageren
cj101 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 de laatste van de bikers doe je in een missie van de mendez brothers Reageren
M4X Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 ik hoef er nog maar 1maar_daar stAat geen voertuig, dus kan ik die pand niet veroveren. ik heb de C-los al uit geroeid die zijn vet makkelijk te verslAan Deze kan je enkel veroveren in de missie Hostile Takeover, de vierde missie van de Mendez Brothers zoals cj101 al zei. Negeer de Bikers voorlopig gewoon even en dan zal het steeds minder worden, en in de loop van de storyline kom je ze ook steeds minder op straat tegen en dan heb je minder last van drive-by's, alhoewel het even meer zal zijn nadat je een Empire Building veroverd Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Die driveby's kwamen (dat was bij het geval) wanneer ik weer een aantal panden van hun had over genomen. Dan kwamen er meestal een stuk of 3 motoren in totaal. Ik kilde dan de eerste, dan kwam de 2e & daarna de 3e en toen was ik van ze af, totdat ik natuurlijk weer een keer panden van hun over aan het nemen was. Reageren
M4X Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Die driveby's kwamen (dat was bij het geval) wanneer ik weer een aantal panden van hun had over genomen. Dan kwamen er meestal een stuk of 3 motoren in totaal. Ik kilde dan de eerste, dan kwam de 2e & daarna de 3e en toen was ik van ze af, totdat ik natuurlijk weer een keer panden van hun over aan het nemen was. Klopt, maar het probleem is meestal dat ze terugkomen als jij panden van hun veroverd (wat je al zei), maar daarnaast ook als je veel verdedigd. Daarom is mijn advies dan ook om je Empire Buildings gewoon niet te verdedigen en te repareren wanneer het nodig is, zo voorkom je erg veel aanvallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.