bjorn13 Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) ik heb neededware. op mijn pc. ma mijne spysweeper. krijgt .het er nie vanaf.! en al mijn viruscaners. ook nie. :blink: weet iemand.! iets om da te verijderen!!!! :angry: EDIT: zo beter ik kan er niks aan doen ik moet het van me pc srry kan iemand me helpen :huh: :crying: Bewerkt: 10 maart 2005 door bjorn12 Reageren
Trax Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Nederlands, hoofdletters en leestekens. Dan kijken we verder ... Reageren
bjorn13 Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 ja kan iemand mij helpen voor needed ware te verwijderen da is een adeware prog <_< Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Probeer AD-AWARE pro eens. Die kun je hier downloaden Hitman Pro wil het ook. Of Microsoft® Anti Spyware. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Probeer AD-AWARE pro eens.Die kun je hier downloaden Hitman Pro wil het ook. Of Microsoft® Anti Spyware. ik heb hitman pro al en ik heb antivirusXP en mijne spysweeper staat altijd in minimize dus die houd da ook tegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.