rotje333 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hey Ik ben vandaag weer eens even begonnen met scripten en nu heb ik dus een huis neergezet, En dan wil ik zo'n geel dingetje voor de deur en als je daar in loopt dat je naar de interior gaat. Nu hoef ik alleen te weten hoe ik zo'n geel dingetje maak en daar een teleport aan link. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! Reageren
WackoX Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Dan kan helaas niet, het 'gele dingetje' zijn door Rockstar zelf geplaatst en kan jij niet plaatsen, Wat je wel kan doen is: new DeurPickup; public OnGameModeInit() { DeurPickup = CreatePickup(1239, 2, X, Y, Z); // Voer bij X, Y, Z de coordinaten in return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid==DeurPickup) { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Voer bij X, Y, Z de coordinaten in SetPlayerInterior(playerid, interiorid); // Voer bij interiorid het interior-id in } return 1; } Bewerkt: 18 juli 2008 door WackoX Reageren
rotje333 Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Dan kan helaas niet, het 'gele dingetje' zijn door Rockstar zelf geplaatst en kan jij niet plaatsen, Wat je wel kan doen is:new DeurPickup; public OnGameModeInit() { DeurPickup = CreatePickup(1239, 2, X, Y, Z); // Voer bij X, Y, Z de coordinaten in return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid==DeurPickup) { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Voer bij X, Y, Z de coordinaten in SetPlayerInterior(playerid, interiorid); // Voer bij interiorid het interior-id in } return 1; } Ik krijg de melding dat OnPlayerPickUpPickUp niet goed is? Reageren
Juwayri Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hij is gewoon goed. Ik heb hem even voor je in pastebin gezet. Als je dat overneemt in Pawno dan krijg je als het goed is geen errors. Ik heb wel even X, Y en Z vervangen met 1 2 en 3 dus daar moet je wel even je eigen coördinaten invullen. Pastebin Reageren
rotje333 Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hij is gewoon goed.Ik heb hem even voor je in pastebin gezet. Als je dat overneemt in Pawno dan krijg je als het goed is geen errors. Ik heb wel even X, Y en Z vervangen met 1 2 en 3 dus daar moet je wel even je eigen coördinaten invullen. Pastebin Dankje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.