Jump to content

Opslaan voor ps3

StefanB

Recommended Posts

Ik heb van een vriend van me een ps3 geleend met GTA IV. Hij is al redelijk ver in het spel maar ik wil graag opnieuw beginnen of verder gaan zonder dat hij alles verliest wat hij gedaan heeft in het spel. Is hier een mogelijkheid voor want twee week GTA IV zonder missies te spelen is ook een beetje saai....

Delen op andere websites

Dat heb ik ook gedaan maar dan begin je helemaal opnieuw. Is er een manier dat ik verder kan gaan waar hij gebleven is maar dat hij zijn save game niet kwijtraakt?

Ja dat kan, doormiddel van je vriend zijn Savegame over te saven naar een nieuwe Save File.

Dan kun jij daar vervolgens mee verder gaan op een andere game. Snap? ;)

Delen op andere websites

Dat heb ik ook gedaan maar dan begin je helemaal opnieuw. Is er een manier dat ik verder kan gaan waar hij gebleven is maar dat hij zijn save game niet kwijtraakt?

als je op zijn save game wilt spelen

moet je gewoon naar START> GAME> LOAD GAME> en kies dan de savegame uit

als je dat hebt gedaan zal zijn save game opstarten

en als je die save game niet wil overwritteen dan doe je gwn auto save off

Delen op andere websites

Ok. Je neemt zijn savegame. En gaat er mee spelen. Denk erom: doe autosave uit. Als je bijvoorbeeld een missie of iets anders hebt gedaan ga je naar jouw savehouse en stap je in bed doormidden van het Driehoekje. Dan zie je iets waar volgens mij 10 slots staan. Als het goed is, is 1 bezet met een savegame van je vriend. Nou: selecteer een vrij slot. Waar nog niks in staat. Save hem daar en je hebt hem. Je vriend kan gewoon verder met de andere en jij hebt hem er niet overheen opgeslagen. Denk er wel om dat je de goede savegame laad bij het opnieuw opstarten van het spel ;)

Delen op andere websites

Je hebt 12 of 13 slots voor je savegames.

Gewoon je new game opslaan in een van de savegames

die nog niet bezet is.

Delen op andere websites

Kun je ze ook verwijderen?

Voor zover als ik weet niet?

Volgens mij is dat wel mogelijk hoor,

als dat niet kan maakt het toch niet zo heel veel uit, want je kan er toch gewoon overheen saven?

Delen op andere websites

Kun je ze ook verwijderen?

Voor zover als ik weet niet?

Volgens mij is dat wel mogelijk hoor,

als dat niet kan maakt het toch niet zo heel veel uit, want je kan er toch gewoon overheen saven?

Ja idd :$

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...