Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan ik een racestuur gebruiken in SA?

Hij stuurt wel, alleen gas geven lukt niet.

Bewerkt: door klikoe
Geplaatst:

Gas geven met de pedalen lukt bij mij ook niet. Anders moet je even naar de control settings, redefine controls, en dan klik je op forward en trap je het gaspedaal in. Als het niet lukt gebruik dan een knopje op je stuur o.i.d. ^_^

Geplaatst:

Misschien moet je even kijken bij de besturing opties. Even gas instellen en je kunt spelen! :)

Er zijn 2 pedalen, een rem en een gaspedaal.

Als ik dan soms het rempedaal indruk, gaat hij naar links,

en als ik dan het gaspedaal indruk, naar rechts.

Hij kan dus met stuur en pedalen sturen. :?

En als ik bij de controls de w wil veranderen in gas,

gebeurt er niks als ik het gaspedaal indruk.

Bewerkt: door klikoe
Geplaatst:
Gebruik anders een gamepad, dat werkt perfect. ^_^

Ik heb SA al op de Ps2.

Dus dat is niet meer nodig. ^_^

Geplaatst:

Moet je even kijken wat de links en rechts is. Als links en recht pijltje links en pijltje recht zijn, moet je pijltje voren instellen om gas te geven en pijltje achteren om te remmen/achteruit te rijden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

hallo,

wie kan mij zeggen hoe ik met het gas pendaal gas kan geven en hoe ik met de rem kan remmer/achter uit rijden.

zouden jullie het met makkelijke woorden willen uitleggen want wat jullie hebben geschreven begrijp ik wel maar ook weer niet.

ik heb een race stuur van microsoft.

als ik in een auto zit en ik geef gas dan gaat mijn camera omhoog.

met de rem gaat het naar beneden.

als ik op een motor zit en ik geef gas dan leunt hij naar voren om op zijn voorwiel te rijden.

rem op zijn achterwiel.

ik een vliegtuig gaat de neus naar voren onder en in een helicopter ook.

ik hoop dat een van jullie die dit leest mij kan en wil helpen.

mvg. remi :tu:

Even in het configuratie menu (van het spel) de besturing aanpassen naar je racestuur. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Even in het configuratie menu (van het spel) de besturing aanpassen naar je racestuur. ^_^

waar kan i dat dan vinden???

bij: opties,.....,voertuig toetsen ofzoiets??

ik zie het wel

ps.bedankt voor snelle reactie :dans::dans::tu:

2 min:later ik heb ff gekeken en ik kan kiezen tussen muis+toetsenbord en joypad maar race stuur staat er niet tussen

Bewerkt: door remi1104

Joypad is een verzamelnaam voor alles wat geen toetsenbord en muis is. ^_^

Dus: Joystick, gamepad .. etc etc etc etc

Geplaatst:
Joypad is een verzamelnaam voor alles wat geen toetsenbord en muis is. ^_^

Dus: Joystick, gamepad .. etc etc etc etc

ja ok gedaan maar dan wil ik hem gaan instellen bij voertuigen,

als ik niks selecteer en op de gas trap dan gaat het balkje omhoog(dit betekent dus dat hij het wel doet)

als ik dan dubbelklik op acceleratie ofzoiets dan gebeurt en totaal niks.

maar als ik bij een andere instelling iets van off naar on zet dan kan ik sturen met mijn pedalen.

ik kan wel gewoon sturen met mijn stuur zonder iets in te stellen(ook al heb ik hem op mous+keys)

als ik uit een voertuig ben en ik trap op de gas dan ga ik lopen,trap ik mijn gas verder in dan ga ik rennen.

dus mijn pedalen doen het wel maar alleen niet met gas geven in voertuigen!?

wat is dus mijn probleem en wat doe ik fout?

(is het uberhoud wel mogelijk om met een microsoft stuur te racen zoals het hoort(gas pedaal gas en rem rem)?)

ik hoop dat je me kan helpen.

:cya: remi :cya:

Om te beginnen lezen jou berichten heel irritant door al die extra lege regels en doordat je geen complete zinnen maakt. Het leest veel rustiger als je die gewoon weg laat.

Voor 'links' - 'rechts' - 'gas' en 'rem' zou je niets hoeven in te stellen. Dit zijn ook geen knoppen maar een soort van analoge sticks (of vergelijkbaar met analoge sticks). Deze kan je wel omdraaien / beinvloeden door bij je instellingen bij 'Joypad Settings' de linker of rechter 'stick' om te draaien. Speel een beetje met de instellingen aangezien ik niet weet of jou stuur de linker of de rechter stick zou moeten zijn. Daarnaast is het ook niet zeker of een stuur wel wordt ondersteund door GTA SA. Een gewone gamepad (die lijkt op die van een PS2) wel. Succes ^_^

PS Gewoon op Joypad laten staan, alleen switchen naar keyboard + mouse als je de muis gaat gebruiken voor handmatig richten / schieten (handig in sommige missies).

mijn race stuur wordt niet ondersteund door gta sa.

hopen dat gta IV het wel doet voor op de pc

bedankt voor de moeite :tu:_O_:tu:_O_:tu:_O_:tu:_O_:tu::D

Bewerkt: door remi1104

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...