studio dewolf Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik wil trainer in spel "Beach Life" Maar ik weet niet hoe. http://www.gamersnet.nl/cheats/?id=3736/ Wat moet ik iets invullen? Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) In de beschrijving staat dat al. Je hoeft dus niets te schrijven of in te vullen. Trainer Plaats de trainer in je game.exe directory. Start de trainer en klik op Run Game. Ingame kun je de volgende HotKeys gebruiken: 1 - Oneindig Geld 2 - Snel Bouw 3 - Alles Normaal Als je deze in je game plaatst, druk je waarschijnlijk gewoon in de game op toets 1, 2 of 3. Elke van deze drie toetsen heeft dus zijn eigen code. Probeer dat maar eens Bewerkt: 18 juli 2008 door Global Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Als ik klik op run game dan gaat het niet en hij zegt dat ik moet trainer in maar hoe. Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Als ik klik op run game dan gaat het niet en hij zegt dat ik moet trainer in maar hoe. Hoe bedoel jet met ''het gaat niet?'' Start nu je hele game niet meer op? Ik heb het spel niet, maar in de beschrijving staat dat je de trainer in de map ''game.exe directory'' moet plaatsen. En dan je game opstarten, heb je dit op deze manier gedaan? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik zie geen map die ''game.exe directory'' heet. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Die staat geloof ik bij: C:\Program Files\. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Het staat niet in de map van Beach Life. Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Je moet hem in de map met de bestandsnaam game.exe BTW dat spel heb ik ook is voor 5 euro gekocht xD Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik vind het niet maar ik heb foto maken misschien weten jullie iets meer. Reageren
gammie_ Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik denk dat je het in de map ''SaveGames'' moet plaatsen, in iedergeval kan je dat altijd even proberen, als dat niet werkt kun je de trainer altijd weer handmatig uit de map savegames verwijderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.